.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:17:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,2 K-Jet] pojedyńcze zająknięcie przy 4tys zawsze
PostNapisane: 05.kwi.2006 10:17:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
I nie wiem czego szukać.
Kiedy przyspiesza się tak mocniej, to na każdym biegu przy ok 4tys obrotów silnik ma taką półsekundową przerwę i dalej normalnie ciągnie. Niby nic ale wkurza strasznie.

Może ktoś ma jakiś pomysł...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 12:33:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Strzelam, że masz przerwę na potencjometrze przy rozdzielaczu wtrysków. Musisz go dokładnie pomierzyć. Jeśli faktycznie tak jest, to rozdzielacz do wymiany.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 13:19:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja tak troche z ciekawosci pytam, czy masz oryginalną gumę na przepływomierzu?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 15:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Na potencjometrze? Ale to K-Jetronic, tam nie ma kabelków.

Gumę mam oryginalną. A niby jaką?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 17:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
konradviper napisał(a):
Gumę mam oryginalną. A niby jaką?


myslalem tylko, ze moze jakis patencik, ktory robi zawirowania, ale mniejsza o to.

Napisz jakie oznaczenie silnika, bo jak siedzi ke-jet to moze byc wina wspomnianego potencjometru.

P.S. sprawdz czy klapa przeplywomierza nie zacina sie delikatnie w ktorejs pozycji. najlepiej zdjac obudowe filtra i reka.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 17:19:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Tak tak, jeśli K-Jet, to oczywiście nie ma potencjometru. Podaj oznaczenie silnika. Tak jak mówi Lukasik, może klapa wadzić delikatnie i już jest lipa, chociaż przy 4000RPM jej wychylenie w górę jest na tyle duże, że raczej już nie siedzi w "kielichu".

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 23:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Silnik to JS 2.0
Na pewno nie chodzi o klapę, myślę że wtedy jest w górze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 11:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Problem nadal występuje ale zdiagnozowałem jeszcze pewne szczegóły.
Dzieje się tak przy gazie wciśniętym do oporu lub prawie między 4200 a 4600obr na każdym biegu.
Doprowadziłem do tylu na piątce, wtedy przy gazie do końca obroty rosną powoli. Kiedy było około 4200obr silnik zaczął jakby przerywać do 4700obr
Na niższych biegach to trwa krótko i w momencie tej czkawki puszcza podobno chmurkę z wydechu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: