.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:35:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 21:59:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ja bym polecił 1.8T na sekwencji, niezłe przyśpieszenie i lepszy dźwięk silnika niż diesla 4 cylindrowego który jest okropny, dla mnie wstyd by było jeździć takim klekotem chociaż wiem że te silniczki są bardzo dobre i malutko palą ale ten dźwięk beeee. Przy LPG na sekwencji można zapomnieć że ma się gaz-osiagi są takie same a to że na sekwencji przełancza na gaz dopiero ja silnik się nagrzeje do 50st. to nie prawda bo można zamontować sterownik co przełancza na obroty.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 12.kwi.2006 08:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
uzyj lepij opcji szukaj ja miałem taki i taki silnik ale tak w ogóle wolał bym 1,8 turbo na sekwencji chyba ze biezesz 2,5 tdi v6

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 09:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
jak pisałem tyle przeciwników gazu co zwolenników i tak samo z klekotami
a koszty musi sobie sam obliczyć jak długo ma zamiar autem jezdzić i ile
chociaz mimo wszystko przy sprzedazy auta diesel szybciej pójdzie
i to są głupie przyzwyczajenia naszego narodu z czasów peegeerów
typu kupiłem sobie diesla a to już coś - ja tego nie popieram a czy mi spali
10 paliwa czy 7 ropy to wole jednak benzyniaka no chyba ze z common railem
ale we czwartek bylis my z kolega po auto i stały dwa - BMW330d - niezła rakieta przy ponad 180km oraz Audi Allroad 2.7BiTurbo - kupilismy jednak Audi
w benzynie mimo kosztów wysokich lubi klekotanie pod maską to wybierze diesla a jezeli stawia na wieksza ciszę to benzyniaka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 09:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 15:00:10
Posty: 5
Sporo opinii - dziękuję wszystkim.
klekot mi nie przeszkadza bo zaliczyłem juz dwa diesle i to stare więc i głośne - przyzwyczaiłem się :) Teraz jeżdżę benzynką i też jest głośna bo troche cisnę na obrotach. Co do kosztów na gazie/dieslu to licząc jak podajecie 13/100 gazu lub 8/100diesla to różnica w cenie 100km to raptem 5-6pln a to oznacza że instalacja za 5k zwróci się za 100kkm 9nie biorac pod uwagę że benzynę zazwyczaj kupi sie trochę taniej) a to oznacza w moim przypadku dobre 5 lat jeżdżenie - chyba nie ma więc sensu gaz, gdyby nie pewne ale - po pierwsze za chipowanie TDI też trzeba dać ze 3k po drugie w zakładzie gazowniczym zaproponowano mi instalację Landirenzo Omegas za 3500 - czy taka instalacja nie jest zbyt "badziewna" do turbo? ostatnio kumpel zagazował za takie pieniądze Subaru Legacy Turbo i daje rade wiec czy koniecznościa jest szarpanie sie na instalację za ponad 5k?

_________________
www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 09:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
da radę , kolega w Subaru też da radę przez pierwsze kilka tyś km ale potem już loteria - masz 3 instalacje do Turbo idealnie spełniające swoją rolę
zacznę od tych lepszych dwóch czyli V generacja ICOM / wtrysk gazu w facje ciekłej tam już nie ma reduktora / oraz vsi Prins - mercedes jak mówią z IV genetacjach gazu - obie są w granicach 5300zł i jest jeszcze jedna czyli BRC Sequent / nie sequent 24 / ona kosztuje ok 500zł mniej - ma ją w A3 Arturo i chwali sobie tak ze inne sobie odpuść jak zdecydujesz się na turbo.Co do zwykłego 1.8 to ma sąsiad od 5 lat na LPG z instacajją za 2100zł i nic nie grzebie / szczesciarz chyba albo brzebie po kryjomu :) / tak że masz rozeznanie i tu decydujące znaczenie ma fachowy montaż bo jak wiadomo
partacz nawet kowadło spierniczy , minusem instalacji jest brak miejsca na koło zapasowe ale i tak ono nie potrzebne oraz podjadz do CPNu kilka razy czesciej jak dieslem ale miło jest nabić do pełna za 80-90zł od rezerwy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 10:22:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ja bym wolał 1.8T i do tego polecam instalke BRC sequent lub właśnie bardzo dobrą Landirenzo Omegas- taka właśnie instalacje wybrał do swojego Audi 1.8T quattro jeden z mechaników zawodowo montujących instalacje gazowe.
Ta instalacja zamiast jednostopniowego reduktora ma bardziej zaawansowany dwustopniowy, który gwarantuje dobre odparowanie gazu nawet przy jego dużym chwilowym poborze także w niskich temperaturach otoczenia. Omegas zanim przełonczy silnik na LPG, na chwilkę włącza wtryskiwacze gazowe na sucho, żeby oczyściły się z ew. pozostałości po poprzedniej pracy(ślady mazutu). Przydaje się to szczególnie rano na bardzo ostrych mrozach. Można do niej warunkowo zamontowąć sterownik który przełancza na LPG na obroty a nie na temp. silnika co zaoszczędza paliwo. W razie konieczności można także uruchomić silnik na samym gazie. Instalacja ta pozwala całkowicie zapomnieć na czym sie jedzie informuja tylko o tym kontrolki na przełonczniku. Gdy kończy się gaz samoczynnie i nie odczuwalnie przełancza na benzyne.Landirenzo ma gwarancje dwuletnią. W praktyce trudno odczuc rożnice miedzy benzyna-gaz. Instalka ta w Audi A4 1.8T QUATTRO Avant z przebiegiem 220 000km pali około 9-14l\100km a z pełnym butem ile fabryka 17-19l\100 co przy cięższym Avancie, przebiegiem 220 000km i napędem 4X4 obficie zwiekszającym apetyt na paliwo jest niezłym wynikiem

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 10:40:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Biez pod uwage ze tak silny diesel jak 1.8T bedzie sporo drozszy w zakupie niz 1.8T

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 10:49:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
(A)rturo napisał(a):
no o takim czipnietym tdi..
mam znajomego ktory ma leonka czipnietego na ~150KM i jemu spala wlasnie ok 9 litrow w miescie przy odpowiedniej jezdzie..
a a4 chyba ciezsza od leona


Mój ojciec ma Paska B5 AFN chipowanego i powyżej 8 w Wawie nie da rady. Sam próbowałem.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: