da radę , kolega w Subaru też da radę przez pierwsze kilka tyś km ale potem już loteria - masz 3 instalacje do Turbo idealnie spełniające swoją rolę
zacznę od tych lepszych dwóch czyli V generacja ICOM / wtrysk gazu w facje ciekłej tam już nie ma reduktora / oraz vsi Prins - mercedes jak mówią z IV genetacjach gazu - obie są w granicach 5300zł i jest jeszcze jedna czyli BRC Sequent / nie sequent 24 / ona kosztuje ok 500zł mniej - ma ją w A3 Arturo i chwali sobie tak ze inne sobie odpuść jak zdecydujesz się na turbo.Co do zwykłego 1.8 to ma sąsiad od 5 lat na LPG z instacajją za 2100zł i nic nie grzebie / szczesciarz chyba albo brzebie po kryjomu

/ tak że masz rozeznanie i tu decydujące znaczenie ma fachowy montaż bo jak wiadomo
partacz nawet kowadło spierniczy , minusem instalacji jest brak miejsca na koło zapasowe ale i tak ono nie potrzebne oraz podjadz do CPNu kilka razy czesciej jak dieslem ale miło jest nabić do pełna za 80-90zł od rezerwy