.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:44:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4, ALL]Podwójny tłumik
PostNapisane: 10.kwi.2006 17:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 11:40:54
Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gdański
Zastanawiam się nad załozeniem podwojnego tlumika to mojego Audi...
Znalazlem model, ULTER robi do A4 http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php? ... silnik=404
tylko koncowki inne (te drugie z kolei do wyboru) .

Co myslicie o tym mysle ze poprawi to wyglad i wydajnosc auta/
Czekam na opinie, wskazowki....
Zapraszam tez na moje http://audia4v6.fm.interia.pl , tam zobaczycie jak auto wyglada.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 22:36:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
ta strona jakaś niekompletna mi sie wyswietla - czy chodzi Ci o dwururkę czy o ten rozwidlony?

Wygląd to rzecz gustu, ja uwazam, ze jesli trzeba bedzie poszerzac naciecia w zderzaku to bedzie raczej gorzej wygladac niz lepiej.

Jesli myslisz o tym rozwidlonym, to sorki, nie obraz sie - ale usmiałbym sie, gdybys mial wydech jak od 4.2 a jezdził jak 2.8 :-)

Co do osiągów - silniki czterosuwowe nie dostają az takiego kopa po wymianie tlumika na "lepszy". Byc moze pojawi sie przyrost rzedu kilku koni oraz raczej subiektywne wrazenie wiekszej mocy spowodowane zapewne glosniejsza praca wydechu. Sam wydech jako taki ma oczywiscie znaczenie ale nie przeceniałbym tu zalet tego typu tuningu. Uklad wydechowy to wbrew pozorom dosc skomplikowane orurowanie, gdzie kazdy zakret i kazda puszka byla uwzgledniona w obliczeniach pod katem roznych odbic, sprezen, oporu aerodynamicznego czy innch nieporzadanych zjawisk. Efektem w zalozeniu producenta ma byc kulturalna, cicha i RÓWNA praca silnika. I nie masz gwarancji, ze taka wymiana hop-siup starego tlumika (zwłaszcza jesli jest dobry a nie wiem jak jest u Ciebie) da jakies pozytywne efekty. Przerobka calego ukladu przez konkretnych fachowcow to gra warta swieczki, zwlaszcza, gdy jest turbina, ktora wydatnie pomaga w kotłowaniu "hektolitrów" paliwa.

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 09:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Sam tlumik końcowy to raczej jeszcze tuning optyczny.Naprawdę zadowolony będziesz z Remusa,lepsza marka,nie spuchnie ci głowa na trasie,no i marka prestiżowa.Buczy tylko pod dużym obciążeniem silnika,lub na wysokich obrotach.Nie musi być nowy, dedykowany do modelu,byle by średnica wlotu była nie mniejsza niż rury orginalnej.Fajne używki czasem się pojawiają na allegro.Chyba że masz kilkanaście stówek na to to nowy sobie zamów. A jak chcesz mieć cicho to kup same końcówki i sobie wspawaj u dobrego tłumikarza w orginalną puszkę.Choć to mi się nie widzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: