.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:46:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,8 V6] silnik ze zwężkami w dolocie
PostNapisane: 11.kwi.2006 17:43:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Niedawno kupiłem B4 i próbuje je doprowadzić do porządku,jest problem na paliwie nie chce sie wkręcać powyżej 4 tyś obrotów.Gość od którego go kupiłem mówił o jakiś zwężkach w kolektorach ssących?nie do końca go zrozumiałem,zostały one ponoć wstawione po to aby palił mało gazu.Czy to możliwe żeby coś takiego gaziarze zamontowali a jak tak to gdzie to jest "nie chce mi sie jakoś wierzyć" co prawda mało pali gazu ale jak tym jezdzić? Prosze o pomoc.Chce to doprowadzić do seryjnego stany i powywalać jakieś zwęzki jak wogle one są.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 18:34:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jedź do gazownika - niech całkiem wywali gaz. Będziesz miał spokój.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 19:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Nie w tym rzecz ,gaz to ja sam moge wywalić , ale chce wyrzucić te zwężki tylko gdze one są? jak wogle są bo coś blokuje dopływ mieszanki a mikser tyle nie zablokuje bo sprawdzałem.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 20:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
z tego co piszesz masz zwykły gaz w tym silniku to porażka
ale gazownicy w tym silniku przeważnie blokują na stałe skracanie kolektora a co do zwężek wątpię aby chciało im się ściągać kolektor żeby coś takiego wstawić. i jak wtedy rozwiązali kwesie skracania kolektora?
Najlepiej zadzwoń do nich i się wypytaj

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 20:21:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
zgadza sie mam zwykły gaz II generacja wiem że to porażka i trzeba sie zastanowić nad wywaleniem tego ,ale sie zastanawiam co masz na miśli pisząc ze "gazownicy w tym silniku przeważnie blokują na stałe skracanie kolektora "

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 20:57:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Pierwsze słyszę aby skracanie blokowali... Gaz jest zwężką - a właściwie mikser. Nic więcej nie powinno być - ale najlepiej to zrób fotkę silnika - widziałem już różne dziwne rzeczy pod maską w 2.8...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 06:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zwężką jest faktycznie mikser. Sprawdź czy nie wkręca sie również na zasilaniu PB. Nawet przy kiepskim mikserze powinien sie wkręcac choć mocy maksymalnej już nie uzyska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 06:18:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak juz wywaliswz gazownie i dalej samochod bedzie kulał, to warto bedzie sprawdzić czy działa skracanie dolotow, ktore wystepuje wlasnie w okolicach 4000.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 07:13:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nawet jak nie działa skracanie to i tak się wkręca do oporu ;-) tyle, że wolniej :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 07:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
gadanie że II generacji niewiadomo jaka kiszka, w mojej srebnej auto chodziło na parniku normlanie, niewiedziałem że mam gaz, koles który kupił bał sie że tam nie jest sekwencja i jakos też nie narzeka, wszysto zalezy jak sie robi i u kogo :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 07:34:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
yooo25 napisał(a):
gadanie że II generacji niewiadomo jaka kiszka, w mojej srebnej auto chodziło na parniku normlanie, niewiedziałem że mam gaz, koles który kupił bał sie że tam nie jest sekwencja i jakos też nie narzeka, wszysto zalezy jak sie robi i u kogo :|


Jeździłeś bez gazu albo na sekwencji tym autem? Bo jeśli nie to nie masz żadnego porónania... I nie mówię tutaj o przełączeniu na PB...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 07:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
yooo25 napisał:

Cytuj:
gadanie że II generacji niewiadomo jaka kiszka, w mojej srebnej auto chodziło na parniku normlanie, niewiedziałem że mam gaz, koles który kupił bał sie że tam nie jest sekwencja i jakos też nie narzeka, wszysto zalezy jak sie robi i u kogo

Nie ma porównania. Około roku śmiagałem na takiej instalce i wszystko chodziło ekstra. Mało tego, pomiary robione stoperem były bardzo zadowalające. Niestety po zhamowaniu wyszły spore braki, więc LPG poszło do kosza. Teraz auto jest niedopoznania. Zdecydowanie żwawsze szybciej się wkręca. Teraz czuje że 2.8 ma troche tej mocy i byle gówno mi nie podskoczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 17:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Tak wiec po wstepnej diagnozie,samochód na gazie jezdzi tragicznie.Po odłączeniu miksera wchodzi na obroty niezbyt szybko,praktycznie taka sama różnica czy jest mikser czy nie ,po wyżej 4 tys wchodzi na obroty ale to trwa bardzo długo.Mam pytanie w jaki sposób sprawdzić czy dziala to sktacanie dolotów które wystepuje w okolicach 4 tys obr.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 06:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Najprościej, to stań przodem do silnika. Po prawej stronie, przy przepustnicy masz siłowiczek (wyglądem przypominająca czarną spłaszczoną kulę) Wychodzi z niej stalowe cięgno i łączy sie z kolektorem dolotowym. Obserwujące ten siłownik/cięgno dodawaj gazu. Przy obrotach rzędu 4200 siłownik powinien poruszać cięgłem i w tym momencie usłyszysz jak zmienia się praca silnika. Dzwięk przechodzi w ryk. Jesli przy tych obrotach silownik nie chodzi to masz zrypane podciśnieniami lub walnięty sam siłownik. Natomiast jeśli siłownik i cięgno sie poruszają, a nie ma to wpływu na pracę silnika, to niestety czeka Cię zrzucenie kolektora i zajrzenie do środka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 07:20:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A jak to wygląda w środku ten kolektor to możesz poczytać na forum - przejrzyj minifaq i ewentualnie szukajkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: