Witam , mam problem z obrotami na biegu jalowym - jak rano odpale silnik jest ok obroty sa idealne , pozniej po kilku km obroty zaczynaja falowac tak 800-900 obr , bylem na Vagu i okzalo sie ze uwalony jest czyjnik temperatury silnika ( chyba uwalony bo temperatura silnika jaka pokazuje Vag jest caly czas 27 st C ) a temperatura plynu jest na desce ponad 60 st i weze sa gorace
teraz mam pytanie bo koles od Vaga oczywiscie nie wiedzial

gdzie jest ten czujnik ? niewiem czy dobrze mysle ale to chyba ten co jest przy pierwszym wtrysku liczac od chlodnicy - taka biala kostka z 2 pinami ? ( juz go wymienilem dalem 83 zl ) ale na vagu temperatury nie sprawdzalem
a moze ten czujnik co jest pod ta biala kostka z 3 pinami - kostka jest na 4 piny ale sa w niej 3 ) - jego nie wymienilem bo kosztuje 230 zl
kolejnie moje pytanie jest odnosnie dymienia na czarno , jak mu dam w palnik to strasznie dymi , aha Egr mam zaslepiony moze do odslepic ?
i jeszcze dodam ze silnik chodzi i wkreca sie na obtoty bardzo dobrze
help me