.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:42:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AEL] Sportowy filtr powietrza K&N
PostNapisane: 27.mar.2006 11:02:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.cze.2005 21:14:49
Posty: 68
Lokalizacja: KRK
Witam!!

Chciałbym zakupic taki filtr sportowy K&N do mojego a6/c4 2.5tdi AEL+CHIP.

I chciałem WAS zapytac czy bedzie to duza róznica miedzy zwykłym Filtronem, czy opłaca wyda się te prawie 200zł na taki bajer, czy bedzie to odczuwalne podczas jazdy??????





____________
A6 2.5TDI+CHIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 11:04:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ja mam wkładke filtra K&N i nie odczówam żadnej różnicy przy normalnej jeździe, założyłem tylko dlatego że dostałem te wkładke za darmo

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 11:06:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
podczas jazdy nie bedzie az tak odczuwalne ale jak turbina zacznie dostawac syfu to szybko sie przekonasz ze to nie byl dobry pomysl... chyba ze chcesz co 2000-3000 tys km prac i odswierzac filtr specjalna chemia K&N ... ogolnie stozki sa do sportu a nie do jazdy na codzien wiec zastanow sie czy w tym przypadku cos kosztem czegos jest dla Ciebie czyms co chcesz osiagnac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 11:08:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nic nie odczujesz. Pilnuj tylko, zeby filtr wymieniac regularnie na nowy jak sie zabrudzi.

znajomy wsadzil taki filtr do podkreconej S4 2.2T i za bardzo nie czuc roznicy. Takze chyba nie ma sensu. Moze w wolnossacych cos daje ale , w turbo tego pokroju szkoda kasy moim zdaniem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 11:24:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.cze.2005 21:14:49
Posty: 68
Lokalizacja: KRK
Aha , czyli szkoda wydawac pieniedzy na takie bajery..... :|
DZIEKI ZA INFO


A co mozecie doradzic w tej sprawie.....czyli chodzi mi co mozna takiego wymienic w c4 2.5tdi azyby lepiej hulało....... :)

oprócz tego że mam już podkręconą na sofcie :) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 12:12:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
djadamos napisał(a):
Aha , czyli szkoda wydawac pieniedzy na takie bajery..... :|
DZIEKI ZA INFO


A co mozecie doradzic w tej sprawie.....czyli chodzi mi co mozna takiego wymienic w c4 2.5tdi azyby lepiej hulało....... :)

oprócz tego że mam już podkręconą na sofcie :) :D


wiecej paliwka I wiecej powietrza i bedzie lepiej hulac ;)

zalezy ile teraz masz wykrecone. najczesciej wymiana wtryskiwaczy o takie na wiekszej wydajności + przerobka/regulacja pompy wtryskowej, wieksza turbosprezarka i intercooler i zmiana programu. jeszcze moze dojsc przerobka wydechu i dolotu. A jak jakies mocne wykrecanie to wymiana co po niektorych elementow mechanicznych silnika.

Zaraz pewnie odpiszą spece od dizelkow to sie dowiesz dokladniej co i jak ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 00:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mam sportowy filtr abg ktory montuje sie w miejsce zwyklego i jest on o polowe cienszy i zbudowany z siateczki metalowej oraz specjalnej warstwy materialu. faktem jest ze sie brudzi szybko i musze go czyscic tak co 5 tysiecy zwlaszcza latem ale uwierzcie mi ze na zwyklym papierowym auto dlawi sie i zaczyna dymic na czarno przy gwaltownym przyspieszaniu.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 07:09:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
no fajnie fajnie, ale takich filotrow nie zaklada sie do silnikow z turbo do normalnego dlugiego uzytku, bo ten filt nie zatrzymuje calego brudu ktory jest w powietrzu wiec kurz i takie inne gadzety leca sobie prosto na lopatki turbo i albo tam zostana albo ida do silnika. wczesniej czy pozniej cos sie od tego rozsypie

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 12:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
Filtry K&N dodaja 1-2% mocy, lekko zmieniaja charakterystyke przebiegu mocy i momentu oraz zmieniaja dzwiek pracy silnika (jezeli chodzi o stozek), sam musisz sobie odpowiedziec czy za ta kase warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 15:53:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Wklady i stozki, tylko do wolnossacych, turbo bez wzgledu na filtr i tak swoje dodmucha, a czystoc powietrza powinna stac na najwyzszym poziomie, wiec z daleka od K&N-a i jemu podobnych. Znam przypadek, kiedy koles wsadzil sobie do 2.5 TDI K&N-a i ten drucik z oplotu wyciagnela turbinka i wessala w swoje lopatki. Turbo dmuchalo dalej, ale byl tak potworny gwizd,ze czlowiek w srodku nie mogl wytrzymac, nie mowiac juz o przechodniach. Po demontazu turbinki i rozlozeniu jej na czesci pierwsze okazalo sie,ze jest mala skaza na jednej z lopatek i to ona powodowala taki gwizd. Taki daje efekt 190 tys. obrotow z malą ryska. Tak wiec czystosc powietrza musi byc wrecz laboratoryjana, zadnych sportowych wkladow panowie!!! Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: