.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 17:44:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKN 2.5TDI] Jak sprawdzic poprawność wymiany rozrządu?
PostNapisane: 19.kwi.2006 14:57:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Przejechalem juz na wymienionym pasku rozrzadu 20 tys. km, ale mocno nurtuje mnie fakt czy dobrze zostal on zmieniony. Napewno wymiana zostala wykonana bardzo niefachowo(wymiana z zaznaczaniem korektorem znakow na kolkach!) Karygodne wiem,ale zobaczylem to dopiero jak robota praktycznie byla wykonana i stad moje obawy... Autko nie chcialo przyspieszac po wymianie, pojechalem z tym do innego warsztatu i zostal ustawiony poprawny kat wtrysku paliwa i sprawa sie poprawila, ale nie wiem czy do konca. I teraz moje pytanie. Jak mozna sprawdzic czy pasek jest dobrze ustawiony i czy korekta kata wtrysku zalatwia ewentualna pomylke w ustawieniu paska? Dzieki i pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 17:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ustawienie pompy sprawdzamy VAG'iem (z tego, co pamietam blok 14 po zablokowaniu nastaw, ale moge sie mylic - tylko raz to robilem dawno temu).
reszty (czyli tej fizycznej) VAG'iem nie sprawdzisz.

walki tez zostaly wymienione?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 19.kwi.2006 18:04:19 przez meszrum, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 18:03:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
ustawienie pompy sprawdzamy VAG'iem.
reszty VAG'iem nie sprawdzisz.

walki tez zostaly wymienione?
Wałki nie byly wymieniane. wiem ze vagiem nie sprawdze tego, kat byl ustawiany vagiem. Jest w takim razie jakas mozliwosc sprawdzenia?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 18:07:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
walki to jeden z fundamentow wymiany rozrzadu. w V6 maja to do siebie, iz z czasem staja sie odpowiedzialne za stopniowa utrate mocy...

to, czy rozrzad zostal zrobiony dobrze stwierdzi czlowiek z wiedza, ktory wykonuje to zgodnie ze sztuka.
zadzwon do Diagtronika - maja zaklad, ktory robi im rozrzady - ponoc bardzo fachowy i solidny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 18:12:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Dzieki. Jutro wybieram sie Marka Staszewskiego, potem Prawdopodobnie do Diagtronika, bo jak na zachipsowany samochodzik to fatalnie chodzi.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 18:25:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sprawdz przeplywomierz (powinien mierzyc ok. 850mg - IIIci bieg, 2800-3200rpm, blok 10ty).
byc moze to on jest odpowiedzialny za niemoc.
mialem rok temu taka historie, iz samochod po wymianie filtra powietrza (F. :D ) przestal jechac (doslownie). jezdzil jak 1.6D.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 20:05:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Przepływomierz jest ok, sprawdzalem tydz. temu podczas zmiany softu. Moze jeszcze ktos ma jakies sugestie?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: