Cytuj:
marcys_s napisał:
hehehe Samochod bedzie troszke nieobliczalny z taka moca na oske.. w dodatku z tego co masz pod maska zostanie co najwyzej zbiorniczek na plyn od wspomagania i maglownica.
Stary nawet nie wiesz na co sie porywasz.
Najnizsze koszty beda jesli kupisz rozbite w bok S2 albo cala 200 z silnikiem 3B.
Jesli okazyjnie kupisz gdzies silnik to i tak koszty beda wyzsze jakbys kupil caly samochod (licz ze ten swapik wyniesie cie od 8k w gore a i tak bedzie jezdzil nie tak jak powinien i sprzedasz go za bezcen...
Aha koszty wzrosna za robocizne chyba ze jestes tak obcykany ze wiesz co i jak lub tak jak ja bedzesz sie uczyl na wlasnych bledach...
Cos wiem na ten temat to sam sie wtopilem w cos podobnego...
chyba mnie nie zrozumiałeś
jak juz swapowac to ABY
Chyba mnie niezrozumiales... Taniej bedzie pozbyc sie tego co masz i kupic S2 w sedanie albo w kombi
Ale nie badz zniechecony przez moje gadanie...
Zrob co chcesz i na koniec daj nam znac ile cie wszystko wynioslo, Znaczy podaj wartosc samochodu jak zaczynales i ile trzeba bylo wlozyc by jezdzic i ile czasu ci to zajelo...
Ja swoje wiem i juz nigdy nie zrobie swapu w samochodzie w ktorym mocny silnik byl produkowany przez fabryke.