.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 20:36:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [aah wtrysk gazu]
PostNapisane: 26.kwi.2006 10:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
[aah wtrysk gazu] Czy ktoś ma konkretne doświadczenie z wtryskiem STAG i listwami Valtec. Pozdrowienia.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 13:04:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Przepraszam za te nawiasy. Coś mi się pozajączkowało. Trochę marudzę, ale mam mało czasu na podjęcie decyzji, a trafiam na instalacje wtryskowe, o których niewiele można poczytać. Dodzwoniłem się dziś do Pana z Chełmżyńskiej 1, którego w polecanych warsztatach chwaliliście (poza małymi ???), który jest już teraz w Ząbkach i zaproponował mi jakiegoś Easy Jeta. Sam jeździ zagazowaną A6, o czym pisaliście. Czy liczyć na jego doświadczenie, czy jeszcze kombinować? Jedyna informacja jaką uzyskałem jest nastepująca: "
System "EASYJET" to instalacja gazowa czwartej generacji wyróżniająca się nowatorskimi rozwiązaniami. Bezproblemowa instalacja podzespołów wynikająca z prostoty całego systemu przy jednoczesnej precyzyjnej kontroli dawkowania gazu sprawiają, że EASYJET jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa, a w szczególności tych najnowszych wyposażonych w plastykowe kolektory ssące i nowoczesne układy diagnostyki pokładowej OBD. Zastosowanie niezwykle skutecznego filtra gazu oraz oddzielenie reduktora od parownika zapewnia ochronę przed zabrudzeniem i maksymalnie długi czas poprawnej pracy wtryskiwaczy. Nie ma potrzeby stosowania jakichkolwiek emulatorów (wtrysku, OBD, sondy lambda itp.) ponieważ mieszanka utrzymywana jest przez cały czas na właściwym poziomie. Jednym sygnałem potrzebnym do określenia dawki gazu jest czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych. EASYJET jest systemem programującym się automatycznie (bez konieczności mapowania w trasie). Dodatkowo kilka rodzajów dostępnych wtryskiwaczy o różnych wydajnościach umożliwia dostosowanie układu do mocy silnika Wykorzystanie najlepszych obecnie dostępnych technologii umożliwia pracę systemu w czasie rzeczywistym, czyli otwarcia wtryskiwaczy gazowych odpowiada bieżącemu cyklowi pracy wtryskiwaczy benzynowych." Niby pięknie, ale czy wszystko jest prawdą. Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 14:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
heh no widze ofiaraq marketingu.... :diabel:

sczerośc jednak boli. do aah tak jak i do abc nic innego niezałozysz tylko sekwencje zeby to jeszcze chciało jedzić. ale nieobiecuj sibie cudów spalanie ci wzrośnie w porównianiu z PB o 40% moc i kop pozostaną baz zmian nie bedzie strzelac pozatym to poprostu LPG przy obecnej tendencji cenowej gazu i zapowiadanych podwyzkach jeśli nierobisz rocznie 30-50kkm to zastanów się czy ci się opłaci inwestować pare klocków PLN.

Nieradze sie podniecać i wierzyć w marketing to poprostu LPG noweszej generacji jeżdzi się na tym nieźle ale bez rewolucji. obecnie przechodzi się już na wtrysk fazy ciekłej i co lepszejsze warsztaty raczje to montują ale cena też wyższa. ja wycofuje sie z LPG na rzecz OR i disla ale każdy robi jak mu się wydaje najlepiej.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 14:24:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Posiadalem AAH zagazowane inst. sekwencyjna Elpigazu. Podobnie jak w opisywanej tez wtryskiwacze otwieraly sie na taki czasookres jaki zadawal im komputer samochodu. Inst. dobrze sie sprawowala. Autko mialo lepsze przyspieszenie na gazie, tylko minimalnie nizej sie wkrecalo, tak mniej wiecej o 400 obr./min Palil w miachu 17 literkow i nie ma zmiluj sie nie chcialo byc mniej. Przy takim spalaniu trzeba dosyc czesto zmieniac filterek gazu, bo poprostu sie zapycha(brudny gaz na stacjach,szczegolnie BP) Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: