.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 20:46:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2.6 95']Programowanie immobilizera
PostNapisane: 28.mar.2006 06:56:47 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Mądre głowy pomóżcie plissss :) . Przejżałem archiwum tak na szybko ale nic konkretnego nie znalazłem. Może coś przeoczyłem ale temat jest pilny i nie mogę się akurat w tej chwili zagłębić w dokładne szperanie.
Problem wygląda tak: kumpel ma A4 2.6 z 95 roku z fabrycznym immobilizerem. Niestety miał, podkreslam miał, tylko jeden oryginalny kluczyk z immo, ale niestety wczoraj uległ zniszczeniu (nie będe opisywał historii zdarzenia, bo to szkoda gadać, powiem tylko, że fachowcy w tym kraju to poprostu zmora :< ) i nie może w tej chwili opdpalić audiczki. Ma nowy kluczyk z "czystym" immobilizerem i teraz pytanie: Jak go zaprogramować do fabrycznego aby to wszystko działało :?: Czy jest wogóle taka możliwość i czy da się to zrobić nie udając się do ASO, może przez VAG'a :?: Wydaje mi się jakoś można to zrobić, ale niestety nie wiem jak.
Jeśli ktoś może pomóc w tej sprawie to bardzo proszę o jakieś sugestie.
Pzdr

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 07:21:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jest możliwość jeśli masz VAG-a i posiadasz login do immo. Powinien być na przywieszce do starego kluczyka.
Procedury nie znam na pamięć ale jest na pewno opisana w necie i pewnie na forum też - poszukaj.
Oczywiście kluczyk musi mieć taki sam rodzaj immo, jaki jest w aucie zastosowany. W przypadku tego audi to najprawdopodobniej jest immo ze stalym kodem.
Napisz coś więcej może. Jeśli zostały szczątki po starym kluczyku to może będą przydatne. Poszukaj cylinderka szklanego z kluczyka(wymiary 3x3x10 mm), jest to transponder immo. Jeśli będzie nieuszkodzony to na moment odpalania wystarczy przykładać go do cewki przy stacyjce.
Znajdź dobrego fachowca od dorabiania kluczyków to ci go skopiuje oczywiście jeśli ten transponder jest jeszcze żywy. Koszt w granicach 100-150 zł z docięciem grotu.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 08:56:59 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Niestety właśnie ten transponder, jesli mamy to samo na myśli - mały cylinderek z kluczuka oryginalnego, jest uszkodzony i nie do odzyskania (przecięty na pół), także nie mam ożliwości go skopiowania. Loginu do kluczyka także nie ma. Niestety kicha straszna :/

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 10:12:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
To już raczej samemu nie poradzisz. Chyba, żę jesteś dobry w elektroniczne klocki. Można z immo w odpowiedni sposób wyciągnąć login. Najlepiej w takim przypadku oddać samochód w ręce elektronika/elektryka samochodowego.
Ewentualnie ASO może podać login jeśli ich o to poprosisz ładnie :D , ale pisałeś już, że to raczej nie wchodzi w grę. Taniej pewnie wyjdzie elektronik, który ci to kompleksowo z dopisaniem kluczyka zrobi.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 06:28:47 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
No i nikt naprawdę nie wie jak to można zrobić :?: Jakis opis manualny czy coś :?:
Czy pozostaje tylko jakiś dobry spec od tego typu rzeczy :?:

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 09:00:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Przecież nikt ci nie powie jak wyciągnąć login z immo. To tak jakby na forum podawać przepisy dokładne na zwinięcie komuś bryki. Druga sprawa, że taką wiedzą fachowcy nie chcą się dzielić.
Skoro nie masz loginu ani dobrego transpondera to pozostają ci jedynie specjaliści.
Jakby to było aż takie proste to nie było by sensu montowania przez fabrykę takich zabezpieczeń.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 16:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
może nie głupim pomysłem będzie rozbitek tj komplet kluczy i immo do podmianki
jeśli 95 to immo jest obok konsoli środkowej natomiast klucze to klucze chyba najrozsądniej tak będzie. pyt. do kolegów obeznanych w temacie czy to immo też trzeba vagiem potraktować po tej zmianie czy nie bo mi się jeszcze zdaje że i tak bez kompa się nie obejdzie bo trza go w systemie zapisać.
w audi A4 z immo w liczniku przy jego zmianie trzeba go zaprogramować od nowa.
jeśli coś głupoty wypisuje to trzeba mnie poprawić, ale wymieniałem licznik i tak trzeba było zrobić inaczej samochód nie odpalał bo klucze zostały oryginalne, a tutaj i immo i zmiana kluczy więć sam nie wiem., ale uważam że wyjdzie dużo taniej niż w ASO lub lepszym zakładzie.
W b4 robiłem też IR i immo ale tam wymieniłem całą wiąchę od zamków zamki pompkę i klucze ze stacyjką i nie byo takich problemów, a tutaj nie wiem co napisać bo tego nie ćwiczyłem żeby i jedno i drugie zmienić. Napisz czy coś ruszyliście w tej sprawie dalej?

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 14:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
jasper napisał(a):
może nie głupim pomysłem będzie rozbitek tj komplet kluczy i immo do podmianki
jeśli 95 to immo jest obok konsoli środkowej natomiast klucze to klucze chyba najrozsądniej tak będzie. pyt. do kolegów obeznanych w temacie czy to immo też trzeba vagiem potraktować po tej zmianie czy nie bo mi się jeszcze zdaje że i tak bez kompa się nie obejdzie bo trza go w systemie zapisać.
w audi A4 z immo w liczniku przy jego zmianie trzeba go zaprogramować od nowa.
jeśli coś głupoty wypisuje to trzeba mnie poprawić, ale wymieniałem licznik i tak trzeba było zrobić inaczej samochód nie odpalał bo klucze zostały oryginalne, a tutaj i immo i zmiana kluczy więć sam nie wiem., ale uważam że wyjdzie dużo taniej niż w ASO lub lepszym zakładzie.
W b4 robiłem też IR i immo ale tam wymieniłem całą wiąchę od zamków zamki pompkę i klucze ze stacyjką i nie byo takich problemów, a tutaj nie wiem co napisać bo tego nie ćwiczyłem żeby i jedno i drugie zmienić. Napisz czy coś ruszyliście w tej sprawie dalej?


mam zamiar założyć zegary z 99 r do 95, da rade przełożyć immo między zegarami ?, czy przeprogramować nowy?
czy jeszcze inaczej?

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 07:46:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Przeprogramuj bo przekładki immo nici.
Poprzekładać też trzeba kostki podłączeniowe bo zapewne masz 26 pinowe, a w 99 były 32 pinowe. (jeśli masz już kostki to wg rozpiski nie ma żadnego problemu z przekładaniem kostek wtyków).

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 09:32:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
dzięki za odpowiedź

kostki można przełożyć ze starych zegarów?, masz może rozpiske pinów?

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 10:01:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 12:24:24
Posty: 174
Lokalizacja: Bydgoszcz
Uruchomić program VAG-COM

licznik 17
login 11
podać kod (login) jest na plastykowej przywieszce , ale tego nie masz. Trzeba więc zdobyć go inaczej :

Trzeba wymontowac licznik dobrac się do pamięci 93c66 i zczytać login jest tam zapisany bez przeliczania widać go gołym okiem jest powtórzony 3 razy. Oczywiście ta procedura jest dla osób, które na 200% wiedzą co robią ;-)

10 dopasowanie ,
wybrać grupę 21 ,
wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek)
koniec
;-)

_________________
Hello, Professor Falken. Would you like to play a game?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 13:11:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Robo napisał(a):
mam zamiar założyć zegary z 99 r do 95, da rade przełożyć immo między zegarami ?, czy przeprogramować nowy?
czy jeszcze inaczej?


jasper napisał(a):
Przeprogramuj bo przekładki immo nici.


W moim samochodzie i kolegi Robo immo jest poza licznikiami, prawda?
Jak to się ma wtedy do immo w nowych zegarach? Czy on tez musi byc zdezaktywowany?
Bo nie bardzo rozumiem, co trzeba przeprogramować? Czy mógłbyś Jasper mi to w prostych słowach wytlumaczyc? :)

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 13:56:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
falken napisał(a):
Uruchomić program VAG-COM

licznik 17
login 11
podać kod (login) jest na plastykowej przywieszce , ale tego nie masz. Trzeba więc zdobyć go inaczej :

Trzeba wymontowac licznik dobrac się do pamięci 93c66 i zczytać login jest tam zapisany bez przeliczania widać go gołym okiem jest powtórzony 3 razy. Oczywiście ta procedura jest dla osób, które na 200% wiedzą co robią ;-)

10 dopasowanie ,
wybrać grupę 21 ,
wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek)
koniec
;-)


To nie jest numer klucza. To jest liczba wszystkich kluczy, które chce się zakodować. Jeśli mamy np. 3 klucze, które chcemy zakodować to podajemy 3 w odpowiednim momencie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 21:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
@robo
mam rozpiskę pinów
@ hokej
z zegarów wymontuj immo i zostaw sobie ten który posiadasz vagiepzapisz poprawki

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 16:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2006 10:43:13
Posty: 11
a spróbuj odpalic go bez zadnego programowania mi tez wszyscy mowili ze to potrzebne ze tamto ze trzeba podlaczyc po kompa itd.mam tylko jeden zwykly klucz i tez mialam problemy z odpalaniem az doszłam do tego ze trzeba gorna czesc stacyjki przytrzymac bardziej z prawej strony z 4sekundy i odpala na dotyk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: