.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 14:57:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0] Ciężko zapala przy zimnym silniku
PostNapisane: 30.kwi.2006 20:53:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:53:15
Posty: 570
Lokalizacja: Będzin
Auto: A6C5 Avant 1.8T
Witm.!! :peace:
Kupiłem wczoraj Audi B4 z 1992 r poj. 2.0
autko chodzi ogólnie wysmienicie tylko jest pewien problem :zly:
W momencie kiedy autko postoi sobie przez pare godzin jest problem z odpaleniem silnika.kilka krotnir trzeba kręcic bardzo długo rozrusznikiem żeby zapaliła.Kiedy zapali i sie nagrzeje juz nie ma tego problemu zapala super za kazdym razem
Ja mam koncepcje że może paliwo sie cofa z układu i stąd ten problem z rozruchem
Może Ktoś ma pomysł za co sie zabrać na początek
silnik jest na 1 punktowym wtrysku paliwa,modelu silnika jeszcze nie sprawdziłem.Prosze o pomoc!! ;)
Pozdrawiam Bączek75

_________________
Audi 80 Coupe 1.8 DZ Była
Audi A6 C5 Avant 1.8 T historia
Trabant rocznik 1984 dożywocie
Fiat 126 p 89r FL
Obecnie Audi TT 8N 1999


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 12:40:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Silnik to pewnie ABT :) . Sprawdź/wymień filtr paliwa, sprawdź ciśnienie paliwa (może pompka się kończy), sprawdź/wymień czujnik temp. (ten do ECU nie na deskę). I na koniec zobacz czy na wtryskiwaczu jest taki mały czujniczek zasysanego powietrza (jest przymocowany do korpusu wtryskiwacza, na środku, nad przepustnicą. Ma średnicę ok. 8mm, a w środku taki mały "dzyndzel") Ten czujnik jest m.in. odpowiedzialny za dawkowanie paliwa na zimnym silniku. Jak ktoś, kiedyś nieumiejętnie zdejmował wtryskiwacz to mógł go łatwo ułamać.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 2.0] Ciężko zapala przy zimnym silniku
PostNapisane: 01.maja.2006 13:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 18:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
Nawet jeśliby paliwo się cofało to pompa jest elektryczna i zanim zacznie rozrusznik kręcić masz już paliwo tam gdzie trzeba. U mnie jest podobny problem ale tylko w dni upalne i jak jest silnik gorący dlatego stawiam na czujnik

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 20:29:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:53:15
Posty: 570
Lokalizacja: Będzin
Auto: A6C5 Avant 1.8T
Cześć Dzieki za podpowiedzi.wczoraj zmieniłem filtr powietrza i wyczysciłem wtrysk takim specialnym preparatem.Jest lepiej choć może to mieć coś wspólnego z czujnikiem temperatury.mam też audi coupe i w niej wskaznik pracuje ok,W taj B 4 na maxa pokazuje ok 70 stopni moze z czujnikami jest coś nie tak? wtrysk sprawdze i tą pompe też.
Zobaczyłem też że z odmy obok wtrysku przedostaje sie niewielka ilośc oleju bezpośrednoi na filtr powietrza.tam jest taka gumka wydaje mi sie że coś tam nie pracuje jak należy.
Pozdrawiam Bączek75 Coupe White Power 1.8 + B4 2.0

_________________
Audi 80 Coupe 1.8 DZ Była
Audi A6 C5 Avant 1.8 T historia
Trabant rocznik 1984 dożywocie
Fiat 126 p 89r FL
Obecnie Audi TT 8N 1999


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: