.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 19:37:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 3,6] mam dalej problemy.
PostNapisane: 04.maja.2006 11:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2006 21:25:33
Posty: 20
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam ma v8 3,6 91 rok mam pytanie napisano mi w poście o podciśnieniu i odmie (jakie są przyczyny tych usterek)gdzie to szukać i do czego jest podciśnienie i odmy , pozatym jak sprawdzić problem z przepustnica, i gdzie ona jest umiejscowiona .
Może ktoś ma parametry wszystkich czujników i jak je sprawdzić do v8 3,6
Jeżeli tak to proszę o przesłanie na radek.bramka@vp.pl
Mam problem z obrotami wszystko wymieniłem - nie mam założonego gazu
świece wymieniłem na NGK i filtr paliwa / powietrza i nic dalej tak samo spada mi na obrotach- pływa przy rozgrzanym silniku. Jadąc niecałe 2000 obrotów coś mi przerywa .
I czy można go podłączyć pod kompa?
Bo byłem u mechanika i niemoże się połączyć , mówi że się je sprawdza kodem błyskowym - czy to prawda (zdarł ze mnie kase za nic) - może ktoś wie jak to się robi proszę o jakieś instrukcje bo już mnie to auto denerwuje .Proszę o jakieś porady krok po kroku jak to auto sprawdzić.
Bo u mnie mechanicy kasę biorą za nic a auto jak jeździło tak dalej jeździ więc chcę sam się zabrać za usuwanie usterek.
Ewntualnie może ma ktoś jakieś zdjęcia z opisami jak to wszystko sprawdzić.
Aha jeszcze zauważyłem że gdzieś mi olej ucieka. Nie mogę zobaczyć gdzie bo wszystko zabudowane.


Ostatnio edytowano 04.maja.2006 21:46:02 przez binek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 13:54:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak jak mówiłem do V8 trzeba dorosnąć , i to ze "wykwalifikowani mechanicy" nie wiedzą gdzie jest złacze diagnostyczne (pod dywanikiem pasazera) to nie znaczy że samochód jest zły. Zmieniałeś filtr powietrza i nie znalazłeś odm ? To ten zflaczały wąż łaczący pokrywy zaworów, a jego druga część idzie w dół, (o siatkach pod deklami nie bede narazie Ci nic mówił lepiej) trzeba je dorobić z wezy olejo odpornych i tyle.
Co do przepustnicy to jest centralnie z przodu silnika pod czarnym aluminiowym deklem , ale nie wiem co Ci się tam miało popsuć (sa dwie równoległe przepustnice tak do wiadomości) Jak znam życie to normalnie silnik krokowy się zacina (to ten ciut wiekszy od silnika wycieraczek umieszczony na obudowie przepustnicy na 3 śruby) i to cała przyczyna Twojej rozpaczy, ....a tak wogóle to ja bym wlał benzyny 98 i przegonił go ze 30 km pretkościa bliską maksymalnej , te audi poprostu tego wymaga.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: v8 dalej to samo
PostNapisane: 04.maja.2006 14:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2006 21:25:33
Posty: 20
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Dzięki mały v8.
Ale czy ten silnik krokowy może się zacinać po rozgrzaniu silnika.I do czego służą te odmy.
Słuchaj mechanicy nie chcą się za ten samochód zabierać i stwierdzają różne diagnozy - ostatnio to nawet mi powiedział że sąda może partaczyć lub właśnie przepustnica .Więc mały proszę cię jabyś miał jakieś parametry czujników żeby posprawdzać wszystko miernikiem byłbym wdzięczny.
Bo z tego co czytam to masz wiedzę o tych samochodach więc proszę o pomoc krok po kroku co mam sprawdzać.
Ale odpowiedz czy mój samochód można podłączyć do kompa czy nie ?
Bo ja objeżdżam wszystkich mechaników wydoliłem kupe kasy każdy chce żeby samochód zostawić . Przy odbieraniu mówią o poprawieniach styków i tu 50 zł tam 100 i tak kaska leci i dalej tak samo .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 14:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sterownik ma możliwość pełnego podglądu wartości i zczytania błędów jak również auto-skrzynia, jednak zwykłym softem możesz mieć problemy z czytaniem w/w.
miernikiem nie posprawdzasz wszystkiego sprawdzanie sond sobie daruj na początek - tylko na analizie, weź odepnij krokowca i pojeździj, obroty powinny wzrosnąć ale mają być stabilne jeśli to wina krokowca a właśnie na ciepłym ujawniają się jego humory, jesli masz przekaźnik pompy paliwa z miejscem na bezpiecznik to wetknij tam jakiś 10A i poobserwój na wolnych obrotach.
Nieszczelności też lubią namieszać.

niezostawiaj u nikogo auta z taką duperelą :!!: możesz być pewny że odbierzesz go wtakim stanie jak zawiozłeś lub gorszym! patrz na ręce kolesiom

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: