.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 14:58:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 AAR] Zimny dobrze - ciepły gorzej
PostNapisane: 07.wrz.2005 14:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
witam, wiem że podobne posty już były jednak w żadnym nie znalazłem konkretnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Otóż, silnik zaraz po uruchomieniu i do momentu osiągnięcia ok. 80c ładnie się kręci (nie mówię że go pałuję, po prostu chętnie wchodzi na obroty). Po zagrzaniu zaś, a szczególnie w przypadku upalnej pogody, występuje odczuwalny spadek mocy, szczególnie w dolnym zakresie obrotów. Zaznaczam że dotyczy to zarówno LPG jak i PB. Byłbym wdzięczny za podpowiedzi co odpowiada za taki stan rzeczy.

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 18:12:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
moze cisnienia juz niemasz takiego na cieplym
a moze czujnik temp ktorys pad posciagaj kolejno wtyczki i probuj
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:19:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Mam podobne objawy i wszystko wskazuje na czujnik temp. :(

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 07:58:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdz kąt wyprzedzenia zapłonu (może kowadełko w aparacie :diabel: ) objaw wskazujący na przestawiony zapłon.
Robiłeś cosik z rozrządem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 11:50:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
rozrząd wymienialem 3 lata temu i nie przypominam sobie żeby działo się cos podobnego....a ten czujnik temperatury to gdzie jest i jak go sprawdzić :?:

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zimny dobrze ciepły gorzej.
PostNapisane: 08.wrz.2005 21:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Ja miałem ten problem przez całą zimę 2004/2005 a że do pracy jeździłem w jedną stronę 4 km, to jakość tam było ale kiedy ruszyłem dalej problem sięgał zenitu. Jak się okazało po wymianie czujnika temperatury tego kolorowego na dwa piny sonda nie współpracowała z nim ponieważ sama była uszkodzona. Objawy jak opisujecie poprostu zalewanie się silnika, który nie mógł przepalić tego paliwa. Podłączenie do komputera ustawienia zadziałania czujnika , bo nie chciał prawidłowo pokazywać tem. wymiana sondy i spoko. Działa do dziś prawidłowo- dodam że mechanik wyciągnął kasę za moją niewiedzę dodatkowo za dwie sondy bo poprostu wkładał mi już wcześniej od kogoś już wymienione. Więc zakup przeze mnie nowej i wszystko się uspokoiło.Aż miło Audi jeździć.
Nara.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 12:16:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Panowie a czy jak Katalizator jest tak zapchany ze ledwo cos przez niego przechodzi to do momentu rozgrzania samochod nie bedzie jezdzil lepiej?

Na chlopski rozum jak jest tam masa ktora po zastygnieciu ma jakis przeswit to po rozgrzaniu ten przeswit sie zaweza.

Poprawcie mnie jesli sie myle :)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 12:53:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
para napisał(a):
Panowie a czy jak Katalizator jest tak zapchany ze ledwo cos przez niego przechodzi to do momentu rozgrzania samochod nie bedzie jezdzil lepiej?

Na chlopski rozum jak jest tam masa ktora po zastygnieciu ma jakis przeswit to po rozgrzaniu ten przeswit sie zaweza.

Poprawcie mnie jesli sie myle :)


widziaes kiedyś roztopioną porcelanę? :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 13:17:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
para napisał(a):
Panowie a czy jak Katalizator jest tak zapchany ze ledwo cos przez niego przechodzi to do momentu rozgrzania samochod nie bedzie jezdzil lepiej?

Na chlopski rozum jak jest tam masa ktora po zastygnieciu ma jakis przeswit to po rozgrzaniu ten przeswit sie zaweza.

Poprawcie mnie jesli sie myle :)



w moim "katalizatorze" :P to się może co najwyżej powietrze rozszerzyć ;) Dodając do tematu jeszcze jedno spostrzeżenie powiem, że szczególnie przy starcie jest kiepsko - po naciśnięciu pedała :) motor ryczy ale nie jedzie, w trudem dochodzi do 4 tys. obrotów, a w momencie przeskoku na 2 bieg (automat) dostaje dopiero solidnego kopa i ciągnie już bez problemów. Tak się zastanawiam, czy aby jak stoi lub jedzie wolno nie ma za mało powietrza, które łapie dopiero po nabraniu prędkości :?:

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 14:03:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
quote]widziaes kiedyś roztopioną porcelanę? :!:[/quote]


nie dlatego mowilem zebyscie mnie poprawili jak sie myle :)

u mnie objaw taki sam, ze jak zimny to ciagnie ok, po nagrzaniu starty plynny z 3tys obrotow inaczej nie ma sily ruszyc, lambda ded dzisiaj jade ja wymienic i sie okaze.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 21:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2005 11:15:55
Posty: 54
Lokalizacja: wawa
sorry panowie wiem ze to juz troche czasu minelo od momentu napisania tego postu ale u mnie jest tak jak u was zimny fajnie chodzi a cieply ma tak zakurw....spadek mocy ze to szok!
Daliście rady coś z tym zrobić bo temat nagle się urwał i nie można się niczego nauczyć!
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: