.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 18:14:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PORADY PORADY PORADY :((((
PostNapisane: 15.lip.2004 14:25:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jest tak dzisiaj odpaliłem swiezo złożony silnik (nowe panewki, wał po szlifie, praca w białych rękawiczkach, pełne starania i dokładność)
Odpalam i co i wielkie g.......no
ciśnienie oleju przy zimnym silniku 3 atmosfery a powinno być minimum 5 nie chcę nawet myśleć co będzie jak silnik się rozgrzeje
Może komu
ś przyjdzie coś do głowy bo już nie mam pomysłu dodam że pompa olejowa jest sprawna i był czyszczony smok
POMOCY bo jak nie znajdę rozwiązania to będe musiał sprzedac auto
Samochód AUDI 200 2,2 turbo model silnika 1B
Mój ostatni pomysł to pęknięta magistrala olejowa
Zeby było gorzej wychodzi na to że nie pojadę w sobotę do łodzi ..... bo czym

Zgodnie z sugestiami kolegow zmieniam tytuł (aleście sie formalistami zrobili :) )
ale z drugiej strony poprzedni tytul mógl budzic niepokuj ale chyba mi sie nie dziwicie

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Ostatnio edytowano 16.lip.2004 13:39:38 przez Buba, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 14:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Jak to nie pojedziesz :peace: , jeszcze Wuja ma auto przeciez :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY POMOCY POMOCY :((((
PostNapisane: 15.lip.2004 20:13:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Buba napisał(a):
Jest tak dzisiaj odpaliłem swiezo złożony silnik (nowe panewki, wał po szlifie, praca w białych rękawiczkach, pełne starania i dokładność)
Odpalam i co i wielkie g.......no
ciśnienie oleju przy zimnym silniku 3 atmosfery a powinno być minimum 5 nie chcę nawet myśleć co będzie jak silnik się rozgrzeje
Może komu
ś przyjdzie coś do głowy bo już nie mam pomysłu dodam że pompa olejowa jest sprawna i był czyszczony smok
POMOCY bo jak nie znajdę rozwiązania to będe musiał sprzedac auto
Samochód AUDI 200 2,2 turbo model silnika 1B
Mój ostatni pomysł to pęknięta magistrala olejowa
Zeby było gorzej wychodzi na to że nie pojadę w sobotę do łodzi ..... bo czym
Ciśnienie zależy od prędkości obrotowej silnika, więc jest pojęciem względnym -> te 3 atmosfery nic nie mówią jeśli nie podajesz obok obrotów...

1B/2B powinien mieć 2 bary przy 2000 obr/min - sprawdź go przy tej prędkości obrotowej a będziesz wszystko wiedział.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 22:02:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
U mnie na zimnym na wolnych jest pomiedzy 4,5 a 5 bar. Wiec u ciebie troche malo, ale pytanie jaki masz olej???

Rozgrzej silnik i sprawdz, moze poprostu tak jest ustawiony regulator w pompie, ze max to 3 bar.

Odpalaj i grzej silnik, przygazowuj delikatnie i patrz co sie dzieje. Na razie nie ma tragedii, a powiem lepiej jest jeszcze dobrze. Na zimnym sie nie sprawdza cisnienia roboczego wiec pal bryke!!.

PS. Buba zmien nazwe tematu, bo Ty potrzebujesz rady a nie pomocy - co samochod Ci sie na drodze rozkraczyl???? Troche nie tak z ta nazwa.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 22:19:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Troche za pozno z radami :P ... Auto juz ponownie rozebrane heh, a na zlota jedziemy Wujowozem (no to sobie prawego lokcia nie opale) :zly: ... szkoda ... z tego, co narazie wiadomo to jedna panewka za mocno puszcza oliwe ... pogadamy na zlocie :zly: .... i kuracja Carlsbergowa :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 22:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
a jak motorek ?? pracuje ? jak sprawdziłeś pompę ? robierałes ja moze ?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 22:58:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
pompa jest nowa ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2004 23:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
pompa jest nowe > to pewnie ładnie kosztowała :): ciekawa z tym sprawa bo sam próbowałem walczyć z ciśnieniem oleju jakiś czas temu ... sporo zmieniłem, efekt taki ze motorek sie bardzo wyciszył >wiadomo choc nie byo tak zle :| dałem sobie luz..
ciśnienie jest jakie było, nie mam pojecia co moze być i jak jest naprawde :/

zgodnie z danymi serwisu ciśnienie nie powinno być niższe niz 0,3 na wolnych i 2 przy 2000 obrotów ale wiadomo to dane krańcowe...
wiem też ze miam ciśnienie 4-5 na wolnych rok wcześniej :zly: na obrotach nie niższe niz 5 (czujnik napweno działał)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 08:36:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pompe oleju rozbieralem jezdze na oleju MOBIL 1 syntetic. Nowe dane to : rozebrany silnik ponownie i pod wpływem ciśnienia podawanego na magistrale z końcowej czyli 6 panewki głównej (najbliżej skrzyni) nienaturalnie mocno leci olej
HIPOTEZA 1 - pęknięty blok silnika w pobliżu magistrali olejowej
HIPOTEZA 2 - zepsuty mostek w bloku silnika (może być wyrobiony) i panewka ma luzy
Dzisiaj sprawdzę i dam znać co i jak na zlocie. Naszczęście Wuja mnie i moją damę zabierze tak więc będziemy mogli chlapnąć za zdrowie mojej niuni
A tak wogóle to miałem już chwile zwątpienia ale z drugiej strony włożyłem tyle kasy że szkoda zawrócić

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 10:19:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Prosze zmiencie nazwe tematu!!!!!!!!!!

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2004 10:26:48 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
MariuszD napisał(a):
Prosze zmiencie nazwe tematu!!!!!!!!!!
Zostawiam to autorowi...

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: