.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 18:16:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 14:04:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Na sile prubujesz byc madrzejszy...ale to twoja sprawa. Paliwo ucieka na benzynie - bo nie tylo samym gazem silnik zyje.

A z tym przekroczeniem mieszanki to juz przesadziles. Jakos nigdy mi to nie wywalilo, ale popdawalem rozsadne wartosci do ECU. Ale jak odlaczylem to tak wywalilo.

Niech ci bedzie ze zemby zjadles na ustawieniach silnika. :D
Ja mam swoje pomiary, testy i swoje zdanie. Co z tego ze pisalem o tym kiedys to teraz inni sa madrzejsi jak to poczytaja. Normalna kolej rzeczy.
Nasze zdania nie sa rozbierzne tylko probujesz cos udowodnic....co nie wiem. Ale nie wierze ze jak odlaczysz sonde Lambda, a potem ja podlaczysz to sterownik chodzi optymalnie i nie ma zadnego bledu. Masz jakis hamerykanski sterownik. A jak chcesz jezdzic tylko na gazie to kup cos innego, a nie Audi, bo szkoda mi jej.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 14:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Myślę że andi21 pomylił Audiolkę z Windowsem. Tam zwykle działa koncepcja "wyjdź i wejdź ponownie".

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 14:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:12:47
Posty: 121
Lokalizacja: Krakow
a ja mam przekaznik zlaczajacy lambde do masy przy jezdzie na benzynie...
generalnie powinno sie komp zalozyc i odpowiednia emulacje dla danego ecu
ale jaka emulacja dla roznych ecu to tylko doswiadczony gazownik wie a nie partacz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 15:38:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
No i sie przeprogramowal juz po 100 km :( Pojezdzilem dzis troche po miescie na krotkich trasach i sa problemy - odpala na benzynce ale nie trzyma obrotow. Na gazie jest OK. Instalka jest mocno prymitywna nie widze w ogole kompa, tylko reduktor, elektrozawor etc.

Zreszta poszukam papierow co na nia sie sklada ...

Reduktor RG80;RG92
Wielozawor
Zawór odcinający EV00
Wlew paliwa
Zbiornik gazu

Czyli sterowania nie ma ...
Na 1 stronie instrukcji pisze: Lovato MultiValve type. 305.

Czyli panowie ile musze i w co doinwestowac zeby to jako tako chodzilo, jak nie to trudno klucz 10 w kieszen i jak gaz sie skonczy to 5 minut postoju zeby akumulator odpiac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 15:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Jeszcze jesli chodzi o klamke to problem jest taki, ze po odkreceniu wkretu pod klamka okazalo sie, ze spadl ten haczyk na koncu linki z uchwytu w klamce. Niby prosto ale .... po zalozeniu po kilku uzyciach znow spadlo. Tak na moje oko to wyskakuje cala linka z uchwytu pancerza :( Jak znajde chwile przesmaruje ja - moze pomoze .... Bo nie cieszy mnie koniecznosc rozbierania tego dwa razy dziennie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 15:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Szymon_Zy napisał(a):
No i sie przeprogramowal juz po 100 km :( Pojezdzilem dzis troche po miescie na krotkich trasach i sa problemy - odpala na benzynce ale nie trzyma obrotow. Na gazie jest OK. Instalka jest mocno prymitywna nie widze w ogole kompa, tylko reduktor, elektrozawor etc.

Zreszta poszukam papierow co na nia sie sklada ...

Reduktor RG80;RG92
Wielozawor
Zawór odcinający EV00
Wlew paliwa
Zbiornik gazu

Czyli sterowania nie ma ...
Na 1 stronie instrukcji pisze: Lovato MultiValve type. 305.

Czyli panowie ile musze i w co doinwestowac zeby to jako tako chodzilo, jak nie to trudno klucz 10 w kieszen i jak gaz sie skonczy to 5 minut postoju zeby akumulator odpiac.


Po pierwsze to wogole sprawdz sonde Lambda. Najpewniej bedzie -
poprostu odpal VAGA zapal maszyne, skasuj bledy i wlacz "blok 0". Tam pozycja 6 albo 7 jest wartosc z sondy. Jak bedzie pomiedzy 80-170 to jest OK. Tak jest najpewniej.

Inna metoda to podlaczyc voltomierz pod sonde. Ale to juz bylo wiec powinienes wiedziec, bo najpierw szukamy w archiwum. ;)

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 16:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:12:47
Posty: 121
Lokalizacja: Krakow
zalozyc kompa do gazu koszt min 500 zlociszy, pewnie w zaleznosci od rodzaju kompa i producenta
drugie wyjscie przekaznik na sonde lambda sterowana elektrozaworem , jak na gazie to albo rozwarta albo zwarta do masy(rozne opinie testy wskazane, ja mam zwarta do masy i chodzi od listopada), jak na benzynce to normalny sygnal podawany do ecu, koszt jakies 20 zlociszy jak sam zrobisz jak nie to elektryk nie powinien wziac wiecej jak 50
wybor nalezy do ciebie
Zuru zalozyl kompa al-700 bodajze ja przekaznik, na pewno lepiej kompa ale jak z kasa krucho.. to wiadomo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 17:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
MariuszD napisał(a):
Na sile prubujesz byc madrzejszy...ale to twoja sprawa. Paliwo ucieka na benzynie - bo nie tylo samym gazem silnik zyje.

A z tym przekroczeniem mieszanki to juz przesadziles. Jakos nigdy mi to nie wywalilo, ale popdawalem rozsadne wartosci do ECU. Ale jak odlaczylem to tak wywalilo.

Niech ci bedzie ze zemby zjadles na ustawieniach silnika. :D
Ja mam swoje pomiary, testy i swoje zdanie. Co z tego ze pisalem o tym kiedys to teraz inni sa madrzejsi jak to poczytaja. Normalna kolej rzeczy.
Nasze zdania nie sa rozbierzne tylko probujesz cos udowodnic....co nie wiem. Ale nie wierze ze jak odlaczysz sonde Lambda, a potem ja podlaczysz to sterownik chodzi optymalnie i nie ma zadnego bledu. Masz jakis hamerykanski sterownik. A jak chcesz jezdzic tylko na gazie to kup cos innego, a nie Audi, bo szkoda mi jej.



tak sie dzieje poniewaz mamy inne ECU :!!: nie twierdze ze majac taki silnik jak TY moje ustawienia beda dobre. ECU w ABT jest proste i widocznie takie utawinia sa ok. nic nie probuje udowodnic to sa tylko moje doswaidczenia z tym silnikiem zwiedzilem nie zliczona ilosc gazownikow i zawsze byly problemy z jazda na benie a jezdzac tylko na gazie nie kombinowal bym z ustawiniami bo po co :?:
chcialem tylko komus pomoc a widzac takie kometarze to mi sie odechciewa :( widac nie znam sie na niczym

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 18:09:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> polecam tego Al-700 rowniez, jest poiprostu dobry i sprawdzony juz przez 2 klubowiczow w ABT ;) :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 19:43:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
PROSZE WAS. Silnik ma chodzic poprawnie na benzynie a dopiero potem mozna regulowac gaz.
Nie dopuszczajcie do siebie mysli "Bede jezdzic tylko na gazie" NIE.
Pojedziesz w podroz i nagle siadzie reduktor albo zawor w butli sie zatnie - i co wtedy???????? Dupa, laweta i tyle. Gaz jest alternatywa - nie zapominajcie o tym.

Andi21 spoko. Myslimy podobnie zdanie ale inaczej wyrazamy sowje mysli i tyle. Mysle ze jednak kumasz czacze.

papa w tytm temacie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 20:44:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
MariuszD napisał(a):
PROSZE WAS. Silnik ma chodzic poprawnie na benzynie a dopiero potem mozna regulowac gaz.
Nie dopuszczajcie do siebie mysli "Bede jezdzic tylko na gazie" NIE.
Pojedziesz w podroz i nagle siadzie reduktor albo zawor w butli sie zatnie - i co wtedy???????? Dupa, laweta i tyle. Gaz jest alternatywa - nie zapominajcie o tym.

Andi21 spoko. Myslimy podobnie zdanie ale inaczej wyrazamy sowje mysli i tyle. Mysle ze jednak kumasz czacze.

papa w tytm temacie.


:peace:

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 21:08:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Hmmm nie wiem ile konkretnie ten komputer kosztuje ale cos czuje, ze moze byc ciezko zebym go zamontowal przed gwiazdka ;-) Boje sie odpalania na gazie zima jak parownik nie podgrzeje, chociaz w passacie na gaz zaraz po odpaleniu przalaczam przy -30 i nie ma problemow (choc czasem go zaleje po kilkuset metrach). Cos z tym zrobic musze bo zaczyna dzialac mi na nerwy. Nie wiem po cholere poprzedni wlasciciel :505: az tak oszczedzal ta instalka to jak do gaznikowaca wrrrr....... :kosci: :500: Dla mnie auto ma dobrze jezdzic na benzynie bo LPG to jest tylko alternatywa! Gaz jest w kolejce za szczekami, pompa wody i lewym sworzniem wachacza bo skrzypi :506:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 23:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2004 21:58:16
Posty: 24
Lokalizacja: Szczecin
dragon napisał(a):
nie wiem jak to można sprawdzic. ale z tego co słyszałem to pompy paliwa są nierozbieralne, czyli jak padnie to trzeba kupić nową lub uzywana pod warunkiem ze jest dobra.

A może to głupi pomysł ale odszukaj przewód który idzie z pomy paliwowej na wtryski i zdejmij go. potem załącz starter i zobacz czy podaje paliwko. zawsze można spróbować. ponoć jak pompa jest walnieta to bardzo głośno pracuje a nie buczy.

pozdrawiam i powodzenia

Stary, pompa paliwowa w wielopunkcie ma dawać coś ok. 15 barów. Jeśli będzie podawać 12 barów, silnik będzie falował a myśle, że ty tego na oko nie ocenisz. Trzeba by wiedzieć jak daleko sika na 15 a jak na np. 12 barach :):

_________________
//\\==cygaro==//\\


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: