Witam ! Mam nastepujacy problem ,otóz moj mechanik,diagnozujac samochod wczesniej, sprawdzając od czego falują obroty na biegu jalowym, na właczonym zapłonie wypiąl wtyczke sterującą silnikiem, przez co do sterownika silnika i skrzyni biegów weszły błędy i zapaliła sie żółta kontrolka EPC na desce , podlaczylem laptopa, odpalilem Vag Coma i pokasowalem błedy w sterownikach, kontrolka znikla....ale pojawil sie problem inny...samochód przestał ciągnąc tak jak wczesniej przed wywaleniem błędów.
mechanik mowil ze silnik sam sie dostroji do optymalnych warunków pracy i bedzie chodzil jak wczesniej, jednak tak sie nie stalo.
rok produkcji auta to 02.99, silnik 1.8 T, oznaczenie silnika APU
piszę jakie są teraz objawy, przy przegazowywaniu na biegu jalowym silnik nie wkreca sie na obroty rownomiernie, dochodzi do 3500 obr/min, nastepuje delikatne zdlawienie, z rury delikatnie strzela, wkreca sie dalej tak gdzies do 4500 obr/min i znowu to samo...dojdzie do 5000 obr/min i wogole nie chce dalej juz sie wkrecac na obroty...i delikatnie postrzeliwuje z rury...
objaw wyglada na to jak by byla za uboga mieszanka paliwa...
tak samo jest jak sie jedzie silnik na poczatku ladnie sie wkreca pozniej delikatna zadyszka idzie znowu, a od 5000 obr/min juz sie wogole nie chce wkrecac
i stad moje pytanie czy NASTAWY PODSTAWOWE moglyby rozwiazac problem ? jak tego dokonac i jaka wersją VAGA mozna to zrobic, oraz jakie warunki musza byc spelnione zeby to uczynic...
zaznaczam ze przed wypieciem wtyczki przez mechanika , silnik sie elegancko wkrecal i nic sie nie dlawil
Proszę o jakiekolwiek porady co moze byc przyczyną
Z góry dzieki za wszelkie sugestie
Mam nauczke juz na przyszlosc, aby nie dawac samochodu w rece kogos kto nie do konca wie co robi, a tak zachowal sie moj mechanik ktory wczesniej pracowal w serwisie VW/AUDI...
