.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 14:04:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z uruchomieniem auta audi100 1981rok silnik 1,6
PostNapisane: 11.paź.2004 18:58:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
witam
w tym momencie mam następującą sytuacje:
silnik1,6 gażnik
jest iskra na cewce i na świecach, auto udaje się odpalić jesli postoi, natomiast pracuje jakby na 3 gary i zaraz gaśnie tak jakby go podlewało.
po zgaśnięciu nie da się go odpalić (świece są mokre)
sa nowe kalble, świece i filtry, pompa paliwa działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 19:07:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mogło Ci sie ssanie zaciąc ,może poziom paliwa jest za wysoki , może fajki pomieszałeś :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 19:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Może być wiele przyczyn ...
Ja miałem bardzo podobną sytuację w Golfie i po dłuższej walce, (wymianie kopułki, palca etc.) okazało się, że odpowiada za to spadek napięcia na przewodzie zasilającym cewke zapłonową.
Polecam zatem sprawdzenie napięcia ;)
Jest to teraz jedna z podstawowych czynności jakie wykonuje przy wykrywaniu podobnych niesprawności - w krew mi weszło :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 19:51:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
sprawdzałem palec rozdielacza , kopułke, poziom paliw (pływaki ok)
natomiast w tym momencie zaczeła świrować iskra z cewki raz jest a raz nie ma, innym razem jest tylko pierwsza i koniec ( próbowałem na innej cewce i to samo), napięcie na cewce po włączeniu kluczyka jest stałe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 20:57:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
wgmajster napisał(a):
(...) natomiast w tym momencie zaczeła świrować iskra z cewki raz jest a raz nie ma, innym razem jest tylko pierwsza i koniec ( próbowałem na innej cewce i to samo), napięcie na cewce po włączeniu kluczyka jest stałe

Od końca:
- znaczenie ma wartość napięcia (ile V ?) - nie może być przecież zmienne :P ;
- wyjaśnij bardziej, bo nie zatrybiam o co chodzi: "natomiast w tym momencie zaczeła świrować iskra z cewki raz jest a raz nie ma, innym razem jest tylko pierwsza i koniec ( próbowałem na innej cewce i to samo)".

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 22:14:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
w passacie kolegi byl ten problem. Z tym,ze gdy napiecie na cewce jest za niskie to nie chce zapalic .Jesli przy obciazeniu rozrusznikiem spadnie napiecie to jezeli na cewce jest ponizej 9,2V to nie daje ona iskry. Natomiast gdy juz zapali to chodzi. W tym przypadku jezeli iskra "wariuje" ;) to moze byc walnieta cewka (chociaz dziwne, bo jest stale napiecie przy zaplonie (?) .)
Moze gdzies lata iskra po przewodach - ja kiedys wymienilem na "nowe" i okazalo sie wieczorem, ze iskry lataja po przewodach jak w noc swietojanska - wobec czego wrocilem do starych przewodow. :P
Pisz wiecej, moze cos sie poradzi.
Kazdy brak iskry to niespalona mieszanka stad mokre swiece ale czemu brak iskry... :/

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 22:23:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
napięcie jest ok 11.6V
co do świrowania- raz sprawdzam iskre na świecy i jest strzela iskra jak złoto, startuje znowu i w ogóle nie ma iskry na kablu wychodzącym z cewki,
pare razy przekręcam kluczyk i iskry w ogóle nie ma, a za chwile jest ale tylko jedna i koniec:(
czy mozliwe żeby winny temu wszystkiemu był sterownik zapłonu (taki przekaźnik z którego wychodzi cewka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 23:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
No to spadek napięcia można wykluczyć - 11.5V to min.
Jeśli wtedy gdy nie masz iskry to napięcie na cewce też jest to pozostaje moduł zapłonowy (domyślam się, że masz bezstykowy ukł. zapłonowy na cewce albo halotronie) lub instalacja elektr. łącząca te elemnty z sobą.
Jeśli masz w rozdzielaczu cewke to może być też przebicie między uzwojeniami ...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 10:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
dzieki dzieki
odpalił - rozebrałem sterownik zapłonu - nie było styków porobiły się "zimne luty"
Wielkie dzięki za wszystkie rady!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 10:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
dzieki dzieki
odpalił - rozebrałem sterownik zapłonu - nie było styków porobiły się "zimne luty"
Wielkie dzięki za wszystkie rady!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 11:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
dzieki dzieki
odpalił - rozebrałem sterownik zapłonu - nie było styków porobiły się "zimne luty"
Wielkie dzięki za wszystkie rady!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 12:53:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Noto masz czym jechac na piatkowego spota :)
Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 08:35:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
słuchajcie tragedia!!!!! wczoraj juz miałem iskre jak diabli, wiec pojechałem do warsztatu ustawić jeszcze zapłon, całą droge było ok. Podjechałem pod warsztat, gość mówi dawaj go tu - a on ani drgnie - anowu zero iskry:(
życie jest brutalne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: