.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 13:50:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z LPG B4 2.0i
PostNapisane: 14.paź.2004 19:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2004 09:12:19
Posty: 30
Lokalizacja: MILICZ
mam problem z detonacjami w komoze filtra powietrza moze wiecie cos na ten temat jak mozna sie pozbyc tych wubuchow. Juz raz rozwalilo mi cala obudowe filtra musialem sobie nowa zalatwic a w miedzy czasie jezdzilem bez obudowy zakladajac na dolot jedynie koszulke aby brud niedostawala sie do kolektora dolotowego no i wybuchow niebylo moze wiecie cos na ten temat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 19:57:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Moja rada jest taka: wymien swiece zaplonowe na takie ktore sa przeznaczone dla instalacji gazowych. Przy zasilaniu LPG napiecie potrzebne do przeskoku iskry zaplonowej musi byc wyzsze niz podczas zasilania benzyna, zuzycie swiec nastepuje tez szybciej. Nalezy stosowac takie same swiece jakie zaleca producent auta, najlepiej jednoelektrodowe. Potem jedz na analize spalin do tego kto zakladal ci instalacje, zeby sprawdzic sklad mieszanki gazowo-powietrznej. Chodzi o to czy mieszanka nie jest zle ustawiona, czy nie ma w niej za duzo gazu a np. powietrza malo. To napewno powinno zlikwidowac te strzaly gazu. Na koniec mozna wymienic jeszcze kable zaplonowe i wyregulowac sam zaplon. Wiecej nic nie da sie zrobic.

Niektore wersje silnikowe nie sa przystosowane do instalacji gazowych stad te strzaly gazu, a taka jednostką napedowa jest silnik Audi 2.3 NG piecio cylindrowy. Chodzi glownie o sam kolektor ssacy ze wzgledu na jego specyficzny ksztalt nie da sie wyeliminowac zjawiska strzalow, ktore niszcza elementy ukladu przeplywomierza :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 14.paź.2004 20:10:16 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 20:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2004 09:12:19
Posty: 30
Lokalizacja: MILICZ
dzieki za pomoc wymienie te swiece bo przewody mam nowki tylko jesli to swiece to dlaczego bez obudo wy filtra nic si eniedzialo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 20:17:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Bo przeciez przez obudowe filtra przeplywa powietrze. Filtr wylapuje tylko zanieczyszczenia, ale spowalnie troche przeplyw powietrza. Jak pekla ci obudowa filtra, to powietrze bylo zasysane przez te dziury jakie powstaly i tak zmienil sie sklad mieszanki powietrznej. Silnik dostawal wiecej powietrza, ktore mieszalo sie z cieplym powietrzem z komory silnikowej. Jezeli teraz przy uszkodzonym filtrze powietrza objawy ustapily, to by trza bylo tylko wyregulowac sklad mieszanki gazowo-powietrznej. Dopiero potem na koncu wymien swiece jakby znowu to samo sie dzialo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: