Wiec tak jest juz po fakcie wiec ostrzegam ... jesli operujecie na zegarach to NIE UZYWAJCIE elektrycznych srubokretow ... wlasnie zle ustawilem sprzeglo i pekla mi plyta. Efekt? Pol licznika nie swieci i nie chodzi mi obrotomierz i predkosciomierz. Ale polowicznie naprawilem bo zdechl mi potencjometr regulacji natezenia podswietlenia i zgaslo, teraz dziala pol
Jak ktos ma licznik do B4 (ABT - 4 cyl) w dobrych pieniadzach i w 100% sprawny to biore w ciemno

Sprobuje jeszcze klejem przewodzacym cos zrezac bo pekl na odcinku 1 cm pod wskaznikiem paliwa. Diabli wiedza jak te obwody sa ulozone ale zobaczymy czy cos jeszcze urodze.
Tak przy okazji to zauwazylem, ze o sposobie interpretowania czy licznik jest od 4 czy 5 cylindrow decyduje na ktory pin idzie sygnal w tej malej kostce. AAAAAAAAaaaaaaa w ogole bredze

Ale smiesznie bedzie rano do pracy jechac bez predkosciomierza
