.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 14:12:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wentylator chodzi non-stop
PostNapisane: 15.paź.2004 17:55:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2004 17:51:41
Posty: 4
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Mam Audi A6 C4 2,5 TDI AAT 115KM. Od razu po uruchomieniu silnika wlacza sie ten wiekszy wentylator przy chlodnicy (patrzac od przodu to ten po prawej) i przez to nie moge uzyskac wlasciwej temperatury silnika, nawet w lato w upal! O co chodzi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 18:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Niech się kręci. Tak chyba musi być.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Ostatnio edytowano 15.paź.2004 19:10:04 przez MarioBeer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 18:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2004 17:51:41
Posty: 4
Lokalizacja: zachodniopomorskie
MarioBeer napisał(a):
Proponuję sprawdzić dwie sprawy.
Czujnik, który steruje przekaźnikiem wentylatora. Mogł paść.
Druga rzecz to sam przekaźnik, być może się "skleił".
Wszystko wskazuje na jedno z tych uszkodzeń.

Ale do tego wentylatora nie ida zadne kable, zadnej elektryki. Napedzany jest paskiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 18:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ten wiatrak jest na sprzegle wiskotycznym. I bedzie sie caly czas krecil, Tylko w zaleznosci od temp. zmienial predkość.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 19:03:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2004 17:51:41
Posty: 4
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Ale u znajomego w takim samym autku ten wiatrak nie kreci sie od razu po uruchomieniu silnika. Powiedzcie mi gdzie tkwi problem, bo jazda na 70 stopniach na pewno nie jest zdrowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 21:42:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
No ale czujnik temperatury to musi być :) stawiałbym na niego.

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 21:42:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
No ale czujnik temperatury to musi być :) stawiałbym na niego.

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 21:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
japan napisał(a):
No ale czujnik temperatury to musi być :) stawiałbym na niego.

Tam nie ma żadnego czujnika. Stawiam że wisko pada i już przy niskich temperaturach sprzęgło załącza wentylator. Zobacz czy przy zgaszonym, zimnym silniku wiatrak się lekko obraca, jeżeli stawia wyczuwalny opór to wisko do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 22:04:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Jak może nie być to przy jakiej temperaturze się będzie włączał z powietrza? :/ :galy:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 22:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Sprecyzuj czy masz wiatrak elektryczne czy na wiskozie i jakie to auto i jaki ma silnik????

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 22:09:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Wisko działa na zasadzie przekładni która jak cieplejsza to załącza stopniowo. Jest tam sprzęgło wiskotyczne zalane olejem który gęstnieje pod wpływem wzrostu temperatury i coraz mocniej obraca wiatrakiem. To tak na chłopski rozum chyba wytłumaczyłem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 22:11:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
mały v8 napisał(a):
Sprecyzuj czy masz wiatrak elektryczne czy na wiskozie i jakie to auto i jaki ma silnik????
czytaj uważnei jest napisane że to 2.5 C4 A6 !!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 22:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2004 17:51:41
Posty: 4
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Na zimnym silniku wiatrak obraca sie lekko ale nie na tyle zeby go popchnac i sam sie zakreci. Po prostu mozna nim swobodnie obracac. Ja juz kompletnie nie wiem co jest grane!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: