.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 13:22:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 09:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Umnie jest gość który ma takie rury i gientarke . Kosztowało mnie wstawienie rur zamiast katów(sorry zamiast strumienic :D ) około 80 zł.

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 15:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Londyn
Auto: Audi RS4 B7 Avant
kubazak napisał(a):
Umnie jest gość który ma takie rury i gientarke . Kosztowało mnie wstawienie rur zamiast katów(sorry zamiast strumienic :D ) około 80 zł.


Kurde a te strumienice byly cholernie drogie :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 17:15:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Dave napisał(a):

Kurde a te strumienice byly cholernie drogie :evil:


No tak... człowiek uczy się na błędach... Ja bym wolał tą kasę przepić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 21:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
A nie macie problemów przy badaniu rejestracyjnym z tymi wyciętymi katalizatorami?
No chyba nie powiecie że każdy z was ma znajomości ??

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 22:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
LEO,ty byś wszystko na flaszki...

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2003 08:50:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Brick napisał(a):
A nie macie problemów przy badaniu rejestracyjnym z tymi wyciętymi katalizatorami?
No chyba nie powiecie że każdy z was ma znajomości ??


No właśnie - ciekaw jestem jak ze spalinami :?: Dużo normę przekracza :?: Co wciskacie kolesiom na przeglądach (flaszkę :?:)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 13:45:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Siema....lepiej Wam chodza bryki po takich przeroobach wydechu? A da sie wytrzymac 300 km na trasie bez nausznikow??? Bo czesto tak dalego latam...i tez sie zastanawialem nad takim tuningiem ;-)
Czy ktos moglby mi powiedziec co nalezaloby zrobic przy ABT zeby nie bylo za glosno a lepiej latalo? np. jakie tlumiki, jakiej firmy...i orientacyjnie ile kaski na to potrzeba...a tak w ogole zastanawiam sie ile wytrzymuje katalizator bo mam juz 190 tysiakow na budziku z czego 90 na gaziorku...

W.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 16:42:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:00:05
Posty: 234
Lokalizacja: Londyn
Auto: Audi RS4 B7 Avant
W koncu przeglady rejstracyjne robia ludzie a z nimi zawsze mozna sie dogadac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2004 14:10:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
A cóż to za zabobony ze strumienica tylko na najwyższych obrotach coś daje?Strumienica jest odczuwalna i to bardzo w słabszych samochodach 1.6-2.0 i to nie tylko na najwyższych obrotach wiekszy wyrażnie moment obrotowy , w zwiazku z tym elastyczniejszy silnik , przy wiakrzych mocach tego poprostu nie odczujemy i nie wiem czy jest sens montowanie tego W setce 2.3 nieczułem jaj wogóle potem wydażył mi sie na chwile caro+ i tam faktycznie zauważyłem:wcześniej na 2 biegu nie mogłem przejeżdzać przez progi bo szarpał po zamontowaniu nie było zadnego problemu czyli elastycznośc i moment na + więc do słabszych bardzo polecam sam zakładam teraz do 80 1.8

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 12:44:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Kurcze Dave gdzies ty byl jak ciebie nie bylo :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 13:20:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zuru napisał:
Cytuj:
Siema....lepiej Wam chodza bryki po takich przeroobach wydechu? A da sie wytrzymac 300 km na trasie bez nausznikow??? Bo czesto tak dalego latam...i tez sie zastanawialem nad takim tuningiem


Jakoś sie wytrzymuje. Kwestia przyzwyczajenia. A teraz chyba bedzie jeszcze głoścniejszy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 15:28:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 20:13:17
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
Kolega "Fishbone" ma rację wsadziłem strumienicę do 2.8 5V i nie ma żadnej różnicy.Ani nie chce mniej palić ani nie ma lepszego przyspieszenia.Wychodzi na to że faktycznie strumienica pomaga przy mniejszych pojemnościach.Pozdrawiam

_________________
A6 2.8 30V ACK 193 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 16:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Dla mnie priorytetem byl komfort jazdy.
Wsadzilem 2 strumienice luskowe. Nie narzekam.
No badan spalin ani na hamowni co prawda nie robilem ale.. Gorzej nie jest, za to ciszej napewno :!:
Jak kupisz strumienice na Allegro, to starego kata od Ciebie wezma za nawet rozsadna cene.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: