.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.maja.2025 02:39:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: napięcie na cewce
PostNapisane: 23.paź.2004 18:14:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
mam problem - napięcie na cewce po przekręceniu kluczyka wynoi 12,4 natomiast w chwili kiedy zaczynam "mielić" skacze do 8 a nawet czsem schodzi do 3 - czy to normalne
pytam ponieważ gubi mi iskre - iskra wychodząca z cewki raz jest a raz jej nie ma. Autko postoi całą noc to odpala normalnie, natomiast zaraz gasnie i po odpięciu kable z cewki do aparatu zapłonowego nie ma na nim iskry ( jest tylko jedna i koniec)

100 1,6 1981rok
wgmajster

_________________
AUDI 100 1,6 1981 rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 18:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2004 12:40:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
jeszcze jedno pytanie - czy gdzyby przeskoczył pasek rozrzadu mogło by nie byc iskry z cewki?

_________________
AUDI 100 1,6 1981 rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 18:49:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
wgmajster napisał(a):
jeszcze jedno pytanie - czy gdzyby przeskoczył pasek rozrzadu mogło by nie byc iskry z cewki?

Nie.
Byłaby ale w odpowiednio innym czasie.
Jeśli po załączeniu zapłonu masz 12.4V to bardzo dobrze.
Jeśli aż tak mocno spada przy odpalaniu to może masz aku o zbyt małym prądzie rozruchowym ..?

A porównywałeś spadki napięcia na cewce po zgaszeniu silnika i po całej nocy ? Przy rozruchu rzecz jasna.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2004 21:48:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zalezy gdzie mierzysz napięcie. cewka zaplonowa po zalaczeniu stcyjki jednym końcem zawsze jest na napieciu zasilania czyli 12-14v, natomiast drugi koniec jest kluczowany do masy... jesli pomiaru dokonywales na tym koncu kluczowanym to voltomierz mogl pokazywac takie cuda. 3ci koniec jest wyjsciem wysokiego (przepięcia wzgledem masy do ~25kv).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: