.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 06:57:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie odbijaja mi kierunki.... :(
PostNapisane: 21.paź.2004 15:45:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
mam prosbe , czy ktos z b2-owiczów , byłby na tyle miła aby zdjac kiere i zrobic zdjecie przełącznika kierunkowskazu.Ostatnio rozbieralem bo mi swieczki mijania nie dzialaly, po zlozeniu , juz sie pala, niestety kierunki mi nie odbijaja po wlaczeniu. sluchac takie pykniecie ale jest ono o wiele slabsze. i nie wiem co to moze byc....... a wydaje mi sie ze zlozylem dobrze i ze wszytskich czesci :zly:
tzn. czyt. po zlozeniu nie zostala mi zadna czesc :diabel:

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 17:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
... w kierownicy powinien byc wypustek do odbijania kierunkowskazów.

jesli zdejmiesz zestaw z wajhami to gdy spojzysz przez otwor ktory nachodzi na kolumne kierowiczą, ze z manetek tez wystaje taki krótki wihajster w strone tego w kierownicy, tak ze przy wlaczonym kierunku , krecac kierą wypustki zahaczają o siebie. byc moze tak jak u mnie ten wihajster przy manetkach sie ulamal?... cos mozna podfastrygowac, ja np. wtopilem gwozdzik w plastik i jest ok od roku.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 01:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Mnie polamal sie mechanizm manetki kierunku w srodku.
To kiepski patent. Silna sprezyna wciska sie w zbyt w tym miejscy cienki plastik. Wszystko pracuje na duzym naprezeniu. Przytrzymalem wlaczony kierunek przy odbijaniu kierownica i ... trach...
Naprawic sie nie da, trzeba "nowy". Kupujac uzywke trzeba uwazac, moze miec uszkodzone styki swiatel drogowych.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 08:13:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
ano wlasnie... tam jest taki plastikowy wypustekl bialy , co powoduje odbijanie.... tlko ze jak najedzie na niego ta czesc z kiery co ma go popchnac to on sie wygina ( jest na takiej sprezystej blaszce)... i nie popycha dalej tego bolca co wlasciwie powinien odbic.....

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2004 08:12:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
w koncu zrobilem....
co sie okazalo wszystko dobrze zlozylem, tylko po zalozeniu tej koncowej blachy(obudowy od strony kierownicy) to na ania zakladamy jeszze taka sprezynke. i to wlasnie ona byla rozciagnieta za bardzo Scisnolem ja i jest dobrze !! to tak na przyszlosc, jak by komus nie odbijaly ;)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 17:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
Witam,

Rezacze pomocy!!

Wziąłem się za te kierunki, bo mi coś źle odbijały, tzn tylko w jedną stronę a w dodatku w ten sposób, że jak odbijał z lewego to przeskakiwał na prawy....

Wziąłem rozłożyłem całe ustrojsto, ale to jednak przerasta moje możliwości. Nie wiem do czego są dwa elementy: jakiś plastik przypominający dźwigienke i gruba sprężynka. Nie wiem gdzie i jak to ma pasować :zly: Po złożeniu i popdięciu kierunki działają, z taką małą różnicą, że jakby nie było położenia środkowego :galy: tylko albo prawy, albo lewy. ten cycek co dotyka do kolumny kierownicy jest cały i zdrowy. Dodam, że mam już wersje z rozdzielanymi wajhami od kierunków i wycieraczek.... moge zrobić zdjęcie i wysłać komuś. Pomóżcie mi. help

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: tomikici Audi1,8/84
PostNapisane: 31.paź.2004 17:25:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2004 14:43:18
Posty: 23
Lokalizacja: Sztum\pomorskie
Witam. przerobiłem dokładnie ten sam temat. zakładam ze przed naprawą świeczek wszystko było ok, po zdjęciu kierownicy musisz sprawdzić czy mechanizm prawidłowo działa,tj 1. srubokrętem popchnąć" wichajsterek" jezeli będzie reagował cięcżko to znaczy ze musiałes docisnąć blaszkę obudowy która znajduje sie nad nim. musi działąć bardzo delikatnie i byćwrażliwy na śrubokrę(odegniesz blaszke nad nim i ok) 2.na kierownicy znajduje sie taki wystająca płetwa,moze być juz wyrobiona od "wichajsterka" i straciła swojągrubość, musisz dokleić coś do niej(cienki plastik na całą płetwe). wcale trudne to nie jest.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 18:01:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
hmm, nie w tym tkwi problem...

na zewnątrz przełączników wszystko jest ok. "wichajsterek" jest cały i działa prawidłowo. a ta "płetwa" na kierownicy, czyli taka fazka, w którą wpada ten wichajsterek też jest ok.

Ale mi chodzi o dwa elementy, które są wewnątrz przełącznika, prawdopodobnie są odpowiedzialne za ustawienie wajhy kierunku po środku. Bez tych elementów kierunki działają, ale na dołach by mi się włączał lewy kierunek ;) . Nie mam pojęcia gdzie to ma pasować, ten kto rozbierał przełącznik na części pierwsze na pewno wie o czym mówie....czekam na dalsze propozycje :) ;)

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 22:04:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
ejj, Rezacze, nikt nie wie? :galy:

W module od kierunków jest 6 małych sprężynek i jedna duża. Właśnie dla tej dużej nie moge znaleźć miejsca....przy otwieraniu wypadła razem z jakąś plastikową czarną wajhą i teraz nie wiem jak to ugryźć :zly: HELP

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 09:52:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2004 19:17:40
Posty: 25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Jak dobrze pamiętam taki czarny lekko wygięty element był dociskany od strony kierownicy przez sprężynkę (w przełączniku). Sprawdź na rozebranym jak wskakuje w swoje położenia przełącznik kierunkowskazów. Na zakończeniu dźwigni był ten element ze sprężynką. Miał bodajże trzy wycięcia (na trzy pozycje przełącznika).
Nie za bardzo chce mi się rozbierać wszystko jeszcze raz. :(

_________________
Audi 80 B4 ABK 2.0E MTM 12/1991,
LPG, szyberdach, ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 23:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2003 12:30:37
Posty: 90
Lokalizacja: Koluszki
eureka, właśnie o to mi chodziło! THANKS

...jest dokładnie tak, jak mówisz. Ten czarny element, ma takie trzy wycięcia, na położenia prawo/lewo oraz środek. W te wycięcia pasuje taki "dzyndzel" który jest na końcu manetki. Cały element musi być ułożony jakby w poprzek całego przełącznika, a spręzyna z jednej strony wchodzi w takie zagłębienie w tym elemencie, a z drugiej dotyka do ścianki ( dokładniej, jej oś jest równoległa do promienia kolumny kierowniczej )

całość udało się złożyć, ale odbijanie nie działa tak jak trzeba. tzn. jak odbija z prawego to działa poprawnie, natomiast jak odbija z lewego, to kierunkowskaz przeskakuje na prawy :galy: nie wiem jak to okiełznać, być może po prostu już się wszystko porywabiało ze starości :okulary2:
teraz w lewym zakręcie musze w połowie odbijać kierunek bo inaczej przeskakuje mi na prawy...

_________________
1. DU Nexia GLX 1.5 16V
2. Audi 90 2.3E NG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: