.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:32:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Serwo pada? (C4)
PostNapisane: 02.lis.2004 15:55:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
od wczoraj dziwny objaw się ukazał - po nacisnięciu hamulca gdzies spod kierownicy dobywa się dzwięk jakby uchodzącego powietrza. Im silniej hamuje tym silniej "syczy". A co więcej, motor dostaje obrotów i to w połączeniu z automatem daje niezły efekt przyspieszania przy hamowaniu :D Czy dobrze zgaduje że to coś z serwem? Jesli tak, jakie koszty moga mnie czekać?

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 16:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Uzywka ok 120-150 zeta

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 16:46:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze ktorys przewod podcisnieniowy do serwa ma nieszczelnosc...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 19:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2004 14:43:18
Posty: 23
Lokalizacja: Sztum\pomorskie
nieszczelność przewodu podciśnieniowego będzie powodować że hamulec zrobi sie twardy i bardzo ciężko go w cisnąć, a silnik zaczyna pracować nie równo bo łapie przez nieszczelnoąć fałszywe powietrze.
Proponuje zdjęcie przewodu podciśnieniowego podczas pracy silnika(zdjąć przy serwie), powinno być syknięcie zasysanego powietrza, jerzeli go nie będzie to zatkaj koniec tego przewodu palcem, jezeli zostanie przyssany przez powietrze to ok (ale to równiez oznacza ze nieszczelne jest serwo) jezeli nie zostanie przyssany to znzczy, ze to przewód jest nieszczelny( i to by była dobra wiadomość bo będzie oznaczało ze serwo jest ok)
Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 20:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
to na 100 % serwo. Wrzucam do ogłoszen, jak rownież wyciągam temat ;) bo sprawa dość pilna. Szukam!!

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 17:31:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
dobrzy ludzie, przypominam się Wam z moim problemem. Jeździ się coraz gorzej, motor łapie lewe powietrze, gaz nie chodzi najlepiej... :( smutek ogólny...no i nie wspomnę już o fatalnych hamulcach. Rozejrzyjcie się po Waszych garażach czy komuś nie zalega zbędna (ale sprawna) pompa wspomagania do C4 AAR 1992...thank you from the mountain... :)

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 21:38:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
mam ogromną prośbę do posiadaczy ETKI - czy ktos byłby tak miły, poświęcił swój czas i sprawdził czy serwo w C4 jest takie samo dla wszystkich odmian silnikowych, czy każda ma inne? Mam okazję nabyć od C4 z 2.8 i nie wiem czy podejdzie mi pod motor 2.3.


Będę ogromnie wdzięczny.

Pozdrawiam

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 23:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
czołgiem

wychodzi na to ze wszystkie maja to samo

etka mówi ze powinno to byc pod numerem 4a0 612 107 A

i chyba średnica 254 mm

pozdr

_________________
A 100 C4 2.5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 23:13:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
krzysmad napisał(a):
czołgiem

wychodzi na to ze wszystkie maja to samo

etka mówi ze powinno to byc pod numerem 4a0 612 107 A

i chyba średnica 254 mm

pozdr



dzięki stokrotne :) :) tak myślałem, choć numer na moim nieco się różni - zamiast 107 jest 105 :?: ale to nieistotne, ważne że podpasuje. jeszcze raz thnx :!:

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: