.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 07:31:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zegary w c4
PostNapisane: 06.lis.2004 01:18:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 23:22:03
Posty: 15
Mam Audi C4 z silnikiem 2.0 (74 KW) więc oryginalnie jest zamontowany zegar zamiast obrotomierza. Doradźcie mi czy w przypadku zamontowania oryginalnego obrotomierza będzie on działał bez żadnych przeróbek w elektronice. Pozdrawiam wszystkich miłośników AUDI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 12:31:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pewnie e będzie, tylko musisz wstawić obrotościomierz od 4 cylindrowca. (przynajmniej w B3 tak śmiga)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 13:09:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> z tego co ostatnio grzebie w licznikach to instalacja w samochodzie bedzie dzialala na obrotomierzu ale problem jest z licznikiem, bo on na plycie glownej nie ma wyprowadzonych niektorych rzeczy w przypadku zegara duzego i bedzie trzeba cos tam podprowadzic innym sposobem (czyli pobawic sie z elektronika). Co innego jakbys przekladal caly licznik wtedy podpinasz i nie ma problemu wszystko dziala. Jezeli chodzi o liczniki to mozna zamiennie stosowac 4 i 5 zylindrow a nie mozna mieszac 4/5zyl z v6 i dizlami :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 15:06:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:13:03
Posty: 439
Lokalizacja: Katowice
dokladnie tak jak pisal UFOtm.
plyta glowna zegarow z obrotomierzem rozni sie dosc znaczaco od tej z zegarkiem, wiec najlepszym rozwiazaniem jest kupno, calych zegarow z obrotomierzem.

_________________
pozdrawiam cBr - Grzesiek
Audi 100 C3 (1990) 1,8 (PH) + LPG (2003 - 2014)
Audi 100 C3 (1989) 2,0 (RT) (2000 - 2003)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 16:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cBr napisał(a):
dokladnie tak jak pisal UFOtm.
plyta glowna zegarow z obrotomierzem rozni sie dosc znaczaco od tej z zegarkiem, wiec najlepszym rozwiazaniem jest kupno, calych zegarow z obrotomierzem.

niekoniecznie - większość płyt drukowanych jest uniwersalnych - i są stosowane uniwesalnie do danego typu pojazdu - zastosowanie różnego rodzaju silników i wyposażenia samochodu pociąga jedynie za sobą koniczność przestawienia przełącznika wielopozycyjnego przylutowango z tyłu płyty drukowanej.
Kolega Arturo powinien sprawdzić zanim zakupi całą deskę z zegarami czy ma wyprowadzenia w kostkach do podłączenia obrotomierza (trzeba porównać ze schematami elekycznymi) - na 95% takie wyprowadzenia będą, jeśli są to może wystarczyć zamiana jedynie samego kubka zegara na obrotomierz - finansowo raczej używany, bo za nowy w salonach żądają jakieś chore (astronomiczne) ceny ;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 18:05:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mylisz się i nawet nie wiesz jak bardzo !!

Nawet zmiana szybkościomierza z 260 na 280 była niemożliwa z powodu różnic na płycie głownej, a co dopiero wymiana zegarka na obrotomierze plus do tego jeszcze zegarek cyfrowy który też trzeba do czegoś podłączyć a jak nie ma wejść na płycie to gdzie podłączysz ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 08:54:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
DeS napisał(a):
... też trzeba do czegoś podłączyć a jak nie ma wejść na płycie to gdzie podłączysz ?

do tzw. Kupplungsstation - ja do obrotomierza w C3 wziąłem sygnał z kostki połączeniowej nad nogami kierowcy (chociaż w tablicy wskaźników był kabelek)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: