.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 07:29:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.2 T - MC i 1B/2B - różnice
PostNapisane: 16.lis.2004 12:04:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czy wiecie może czym różnią się oba motory ?
Z tego co wyczytałem to MC ma mniejszy stopień sprężania, ma pewnie też turbinę K24. A co z wtryskami i innym osprzętem ? Różnica w mocy to ponad 25 koni - głównie pod tym kątem rozpatrujemy temat :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 12:59:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Kiedys napisalem ze mc ma turbine k24, ale to nie prawda, Siedzi k26, taka sama jak w 1b i 2b, byc moze w ostatnich wypustach (www.sjmautotechnik.com tutaj jest wzmianka o tym) montowali k24 ale nikt tego nie potwierdził.

Uklad wtryskowy jest identyczny, ten sam rozdzielacz itp. Inny jest komputer sterujący i prawdopodobnie sprezynka w waste gate, tak zeby wiecej ladowalo cisnienia. Kiedys w etce patrzylem, ale nie pamietam czy walki rozrzadu sa takie same.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 15:44:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
To pewnie ten stopień sprężania i ciśnienie doładowania, bo 1B/2B wymaga PB98 ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 16:33:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
stopień sprężania i ciśnienie doładowania, bo 1B/2B wymaga PB98 ;)


No tak, paliwo o wyzszej liczbie oktanowej jest mniej podatne na spalanie stukowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: