.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 07:30:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Środek do układu smarowania
PostNapisane: 15.lis.2004 12:19:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ostatnio znajomy zasugerował mi spróbowanie użycia jakiegoś super specyfiku do układu smarowania w celu ruszenia stojących pierścienii. Oczywiście nikt nie obiecuje efektów, ale spróbować można... przynajmniej na jakiś czas przed remontem motoru. Ktoś coś słyszał, gdzieś widział ? Podobno stosowali to gdzieś na stacji Opla i efekty były ?


P.S. Proszę tylko bez textów o sraniu do motoru ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 12:36:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja mam dobre doświadczenia z MOTORLIFE - dawny MILITEC. Akurat w audi po wlaniu dwóch buteleczek nic kompletnie nie odczułem, ale w pozostałych samochodach (CC900, OPEL OMEGA 2.0, PUG PARTNER HDi) są zdecydowane różnice w pracy silnika (także odczucia słuchowe). A przekonałem się do tego ustrojstwa jak ojcu zatarł się kompresor (nie w samochodzie, tylko taki do malowania). Nalał MILITECu, rozruszał tłok i mimo, że wywalało olej z militeciem w ciągu 2h pracy to później miesiąc chodził bez smarowania, później znowu samym militekiem i tak w kółko dwa lata pracował - później kupiliśmy nowy a stary dalej stoi, bo jeszcze działa i może kiedyś się przyda!!! :)

Natomiast tak jak pisałem wcześniej, w AAH nie odczułem jakiejkolwiek różnicy poza lżejszą kieszenią i przez to mniejszą masą samochodu :P

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 08:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
GrzesB napisał(a):
Ja mam dobre doświadczenia z MOTORLIFE - dawny MILITEC. Akurat w audi po wlaniu dwóch buteleczek nic kompletnie nie odczułem, ale w pozostałych samochodach (CC900, OPEL OMEGA 2.0, PUG PARTNER HDi) są zdecydowane różnice w pracy silnika (także odczucia słuchowe). A przekonałem się do tego ustrojstwa jak ojcu zatarł się kompresor (nie w samochodzie, tylko taki do malowania). Nalał MILITECu, rozruszał tłok i mimo, że wywalało olej z militeciem w ciągu 2h pracy to później miesiąc chodził bez smarowania, później znowu samym militekiem i tak w kółko dwa lata pracował - później kupiliśmy nowy a stary dalej stoi, bo jeszcze działa i może kiedyś się przyda!!! :)

Natomiast tak jak pisałem wcześniej, w AAH nie odczułem jakiejkolwiek różnicy poza lżejszą kieszenią i przez to mniejszą masą samochodu :P

Pozdr.


Czy po zastosowaniu MOTORLIFE silnik ma większy apetyt na olej czy nie ???

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: