.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 04:17:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Awaria-problem z zapalaniem A4 2.8!!!
PostNapisane: 24.lis.2004 09:24:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2004 09:22:44
Posty: 54
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Panowie dzieje sie źle: auto nie pali, tylko od czasu zalapie i odzrazu gaśnie. Odciana go imo(jest uszkodzony) taka padła diagnoza mojego magika. Próbował wszystkiego, wgrywał piny kluczyków, usuwał błedy. Wszystko na nic, auto nie zapala. Powiedział ze dopasuje inne imo do mojego kompa, jesli tylko takie zdobędzie. Podobno sa dwa typy wersja europejska i usa, ja niestety mam ta druga. Jesli komus takie cudeńko zagraca miesce w garażu to chętnie bym sie tym zaopiekował. Jest jescze inna opcja: mogę wyczyścic kompa i odciąć imo, ale to koszt ok 500zl- to troche dużo, lub potrzebuje kompa z imo w jakiejs rozsądnej cenie(niestety najprawdopodobniej z niuni która go juz nie będzie potrzebować).
Moze ktoś ma inne pomysły jak rozwiązać moj problem, za wszelkie porady wielkie dzięki.
A4 2.8. 95r.
Pomocy

Pozdr.
Artur

_________________
A4 AAH-sprzedane.
szukam A6/C4 AEL


Ostatnio edytowano 24.lis.2004 16:45:18 przez Zeus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 09:31:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Pomysl na naprawe dal Maciek 1024:

Jesli ci sie nieregularnie zpala immo to musi byc problem
z polaczeniem sproboj tego co opisalismy. Mi i Mackowi1024
pomoglo :peace:

Dziś w końcu naprawilem immo. Troche mi to zajelo bo pierwszy
raz odkrecalem kiere i zdejmowalem poduche -
5 godzin.

W sumie nie jestem pewien ze ten sposob
pomaga w 100% ale poki co[odpukac] jest ok.


A więc tak:

Potrzebne są następujące rzeczy:

- Komplet srubokretow [plaskie, gwiazdka,ampel]
- Klucz nasadowy o rozm 8,10 i wiekszy 40 [do odkrecenia kierownicy]
- Nożyk do ciecia[ostry]
- tasma izolacyjana
- Lutownica [ najlepiej z jak najmniejszym grotem]
- Klucz plaski 10 [akumulator]
- Srubokręt łamany

i najważniejsze druga osoba do pomocy

Przytępujemy do pracy:

- odłączmy akumulator [najlepiej potem odczekac kilka minut]
- zdejmujemy pokrywe bezpiecznikow
- demontujemy oslone pod kierownica [ta duza nad pedalami]
- zdejmujemy zaślepkę - taki plastik przed licznikiem na 2 zatrzaskach
- odkrecamy element plastikowy okalajacy kierownice[wewnatrz jest tasma przesuwna]
- wysuwamy kierownicę na maxa do siebie i na dól
- odkręcamy pod kierownicą dwie śrubki mocujące górną część osłony od kolumny kierownicy
- odkręciłem dwie śrubki mocujące uchwyt od regulacji położenia kierownicy
- następnie jedną śrubkę mocującą dolny plastik obudowy kolumny kierowniczej
- z tyłu kierownicy znajdują się dwie śrubki mocujące AirBag (Używamy do tego srubokreta gwiazdki - odkrecamy w lewą stronę)
- odpinamy delikatnie kabelek od poduszki zapamietujac jego zamocowanie

teraz do akcji wkracza 2 osoba:
- odkręcamy kierownice kluczem nasadowym 40 (trzeba sobie dokładnie zapamiętać położenie w/w kierownicy - aby ją założyć w tej samej pozycji )
- 2 osoba przytrzymuje kierownice gdyz nie da sie odpiac kabelkow do niej dołączonych.
- teraz jeszcze 3 śrubeczki mocujące dolny plastik od obudowy kolumny kierowniczej
- koło pętli indukcyjnej jest zalane dookola plastikiem wiec latwo to poznac.
Na stacyjce jest mała złączka 2 pinowa - wyłączamy ją i zapamietujemy kolejnosc kabelkow [umnie zielony na dole]
- Obcinamy złączke i przedłużamy o jakies 5 cm kabelki [lutujemy i owijamy izolacja]
- nacinamy petle indukcyjna w taki sposob aby otworzyc sobie droge do przylutowania kabelkow do pinow złączki.
- lutujemy przedłużony kabelek do pinów pętli. (oczywiście wszystko trzeba zaizolować np. izolacją termokurczliwą) Pamietamy o kolejnosci kabelkow

Teraz składamy wszystkie elementy do kupy.

Po podłączeniu akumulatora - proponuję przekręcić kluczyk tak, aby się zaświeciły kontrolki - następnie odczekać jakieś 2 min. Po czym odpalić silniczek i zostawić go, aby się rozgrzał do 90 stopni - w taki sposób mamy pewność że przepustnica dobrze się adoptuje po zaniku napięcia z akumulatora.

Miłej pracy

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 16:01:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2004 09:22:44
Posty: 54
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Niestety, nic nie dziala.
Ponawiam prośbe potrzebuje imo: Megamos 4a0 953 234, jedna kostka pamięć 93c46

_________________
A4 AAH-sprzedane.
szukam A6/C4 AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 16:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Zeus, ja mam taki pomysl zebys zmienil temat wojego posta zeby bylo wiadomo bez jego otwierania o jakim probleme i samochodzie mowimy.
Np. "A4 2.8 problemy z zapalaniem" a nie "Awaria!!!" jest w regulaminie tego forum punkt ktory tego wymaga. Moze mod to zamnknie jak nie bedzie zmiany !

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 16:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Zeus napisał(a):
Niestety, nic nie dziala.
Ponawiam prośbe potrzebuje imo: Megamos 4a0 953 234, jedna kostka pamięć 93c46


A co juz sprawdzales kostke immo i przylutowales piny na stale???

Tzn ze co połaczenie masz dobre tylko jest awaria samego immo czy tak?

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 16:44:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2004 09:22:44
Posty: 54
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Tak wlaśnie zrobilem, przylutowanie pinów nic niestety nie dało.

_________________
A4 AAH-sprzedane.
szukam A6/C4 AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: