RobertKar napisał(a):
Czujnik temperatury, jeżeli sprawa dotyczy benzyny, typowym objawem będzie czarny dym z rury wydechowej jak się z lekka rozgrzeje, w zależności od tego czujnika mamy kilka charakterystyk pracy układu, w fazie rozruchowej np. nie bierzemy danych z sondy lambda, tylko operujemy w pętli z czujnikiem temp., a czarny dym właśnie świadczy o zbyt dużej, chwilowej dawce paliwa. Z tego powodu wrzuca Ci się nagar na świece i nie masz iskry, jak Ci zgaśnie to wykręć świece i sprawdź. Stawiam na czujnik. W książce serwisowej masz dane jaką rezystancję ma dla danych temperatur, wyciągnij, wsadź do wody i sprawdź, a jak coś to nie kupuj jakiejś tandety, bo właśnie wtedy zaczyna się lament, czemu qr....a mi tyle pali.... Jest jeszcze inna opcja, ale poczekajmy...
Jeszcze a`propos. Dym z rury raczej normalny, nie czarny. Gnębi mnie tylko to, czy jeśli jest to termostat, to czy ma to związek z czujnikiem cieszy? Bo nie działa. Sam go nie sprawdzę, bo elektryk ze mnie żaden, a poza tym nie mam sprzętu. Po drugie to gasnięcie... Dziś jeden gość powiedział, że skoro to mechaniczny wtrysk, to może utnęło coś w wtrysku rozruchowym i dupa... Sam nie wiem. Ale mnie to drażni
