.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 04:29:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Standardowe stuki w zaw. + uderzenia w listwe kierownicza
PostNapisane: 23.lis.2004 12:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Widze ze temat stukow w zawieszeniu przewija sie na okraglo. Stuki to jeszcze nic przy jednoczsnym rozwalaniu listwy kierowniczej, kazda dziura , to kierownica automatycznie skreca(czuje sie uderzenia na kole kierownicy), rok takiego jezdzenia i listwa do wymiany (regeneracja 400 PLN), lozysko amorka zmieniane, po 2 tygodniach nadaje sie znowu do wymiany. Kupuje febi za jakies 25-30 PLN, Ostatnio w ofercie intercars znalazlem sachsa za 90, z ta roznica, ze oddzielnie jest tuleja gumowa, a oddzielnie lozysko. Co wy na to? Silentblocki wymienione, cala belka otulejowana na nowo, nowe monroe reflexy, sprezyny(blokowalo kola przy hamowaniu), pozostaly dwa sworznie zwrotnicy i jeden stabilizator. Jak myslicie skad te uderzenia w kierownice? Jak zmienie lozyska amora uspokaja sie, ale tak jak mowie, 2 tygodnie i lozysko na szmelc....Juz nie wyrabiam.... Powoli

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 09:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Trzeba chyba zmienic samochod, bo nikt sie na tym w tym kraju nie zna... hehehehehhe, pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 23:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
RobertKar napisał(a):
Trzeba chyba zmienic samochod, bo nikt sie na tym w tym kraju nie zna... hehehehehhe, pozdrawiam

Tylko nie tak nerwowo. Jak chcesz to samochód możesz zmienić na jakiegoś Fiata i wtedy zobaczysz co to jest SAMOCHÓD.
Dobra co do twojego problemu.
Mówisz że górne łóżyska McPherson strasznie szybko ci sie wybijaja.
Niestety jezeli masz orginalne nakrętki rowkowe od tego łożyska to bardzo żle. Jezeli zbyt słabo je dokręcisz, momentalnie się luzują i poczas jazdy podtoczenie golenia amortyzatora uderza w dolną część łożyska i z czasem je uszkadza. U mnie pękła dolna część łożyska.
Metoda jaka wymyśliłem to dotoczenie nowych nakrętek M14x1,5 i dokręcanych na klucz 22mm. Co to daję, przede wszystkim większą siłe dokręcenia, a więc brak możliwości powstania luzu. Narazie jezdzę i jest ok. Jak bedziesz chciał to podam ci wymiary tej dorabianej nakrętki, ewentualnie mozna spróbować podpasować tego samego typu nakrętkę ale od MKIII, ale nie cwiczyłem tego

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 23:33:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
sa 2 rodzaje tych lozysk: nizsze i wyzsze.
te nizsze bardzo szybko padaja - byc moze caly czas wymieniasz wlasnie na ten nizszy typ.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 23:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Bilu napisał(a):
sa 2 rodzaje tych lozysk: nizsze i wyzsze.
te nizsze bardzo szybko padaja - byc moze caly czas wymieniasz wlasnie na ten nizszy typ.

Teoretycznie masz rację. Założyłem kiedyś te wyższe pod nr 8A0 i pod obciążeniem samochodu odkształacały się bardziej niz te niższe Bodge.
W tej chwili ma założone febi i jest OK. A najpierw byłem w serwisie i sprzedawca pokazał mi "orginał" - uwieżcie idealnie to samo co febi.
Tylko cena w serwisie ponad 100, a ja kupiłem po 35 za sztukę.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron