Pierwsze co bym zrobił, to sprawdził szczelność układu powietrznego. K-jet jest bardzo czuły na "lewe" powietrze.
Doslownie dziurka o srednicy 2mm jest w stanie wszystko popsuć! !Takze na początek wszystkie rureczki powietrzne oblookać. od przeplywomierza, az do przepusnicy, i inne odchodzące od kolektora ssącego. (sprawdz m.in. wszystkie "gwizdki od gazu, czy są przymknięte) Sprawdż czy przy kolizji jakiś przewód paliwowy sie nie przegiął.
Jesli nic nie znajdziesz, to zdejmij ta duzą gumę z przeplywomierza i obejrzyj tarczke ktora pod nią jest, byc moze przy strzale gazu cisnienie wygięło ją, sprawdz czy o nic nie zahacza. Na razie odradzam regulacje czegokolwiek
...jak przelaczysz na benzyne przy tych 3000obr to da sie jechać tak na benzynie, tzn z wcisnietym pedalem gazu np do dechy?
P.S. kazda nieszczelność przed mieszaczem gazu nie wpływa istotnie na prace na gazie, takze gaz i benzol to dwie inne bajki.