.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 04:53:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3] Problem z licznikiem km [B4] Klakson
PostNapisane: 15.maja.2006 19:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 11:06:05
Posty: 8
Witam
Wczoraj w B3 (1Y) wysiadl mi licznik km. Zarowno ten zwykly jak i dzienny. Ten drugi po zerowaniu doszedl do 8km.. cos mnie zaintrygowalo ze ta osemka mi nie ginie, wyzerowalem go znow i juz lipa.. nic nie bryka.. Linka nawalila czy jakis tryb w zegarach? Jak wyjac zegary z deski? Gdzie szukac srub bo nie chce nic polamac a auto szwagierki jest ;)

Na jakiej zasadzie dziala klakson w B4 (1Z) w kierce z poducha? Mam kiere po wystrzale airka i chcialem wstawic zaslepke ale musze rozwiazac problem klaksonu. Czy od klaksonu jest ta blaszka pod poduszka w kierownicy? Czy wystarczy zrobic styki na zaslepce by dotykaly tej blaszki przy naciskaniu? Jesli nagmatwalem postaram sie zrobic pod koniec weeku fotki..

Pozdro
Gitner

_________________
MK3 Variant 1.9TDI 1Z
B4 80 Avant 1.9TDI 1Z
B3 80 1.9D 1Y
MK2 1.6D JP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 15:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Hehe, 2x ta sama odpowiedz jednego dnia... :P

Licznik pewnie masz taki, jak ja - elektryczny/elektroniczny jak kto woli. jeżeli tak, to musisz wyjąć wszystkie zegary. U mnie żeby to zrobić musiałem wykręcić górną obudowę kolumny kierownicy (2 śrubki od dołu), potem zdjąc plastik biegnący pod zegarami (kolejne 2 sruby), nastepnie wykrecasz juz zegary - 3 sruby. Po odpięciu wszystkich kostek z tyłu musisz wyjąć moduł prędkościomierza. U mnie wystarczyło od tyłu odkręcić wszystkie śróbki naokoło płytki (te mocujące ją do obudowy)- chyba 8, a potem 4 srubki wkręcone w biały plastik pod predkościomierzem. Po odkreceniu powinien wyjsc bez wiekszych oporów. Jak już bedziesz mial go na wierzchu, to zobaczysz 4 bolce. Przeczyść je papierem ściernym, np 400. Potem możesz jeszcze podgiąć blaszki w które te bolce wchodzą. Po złożeniu tego spowrotem kapnij troche oliwki do maszyn, albo jakiegos innego preparatu poprawiajacego przewodnictwo elektr. tylko NIE WD40 Jakaś oliwka najlepiej. Zanim zamontujesz wszystko możesz jeszcze delikatnie popodginać bolce w które wchodzą wszystkie kostki z przewodami, a same kostki też pokropić tym preparatem. U mnie po tej operacji wszystko ruszyło

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: