.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 22:21:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 2.2T]Silniczek krokowy czy rozdzielacz wtrysku
PostNapisane: 18.maja.2006 20:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witam.Męczę ten temat już pół roku.Mechanik twierdzi,że padł mi rozdzielacz[objawy;po naciśnięciu gazu przez ok.5sec.czwórkuje jakby nie chodził na jeden gar,przy każdej zmianie biegu,jak jest zimny to jest ok,do tego jak się rozgrzeje to obroty falują.Paliwo nie cieknie do filtra.Założyłem silniczek krokowy na próbę od pasata 2.0.Poprawa jest widoczna,przestał falować,ale podbiło mu trochę obroty.Moje pytanie-może to nie rozdzielacz tylko krokowiec?może wystarczy go podregulować po założeniu drugiego krokowca,od jakiego motoru mogę założyć krokowca,bo do 2.2T u mnie używki nie ma.POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 15:02:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź wtryskiwacze, jak jest zimny to dodatkowy wtryskiwacz podaje więcej paliwa i zjawisko może nie występować. Zaworek wolnych możesz wyregulować lub regulować nad przepustnicą.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 07:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
W silnikach MC ,nie ma regulacji w silniczku krokowym. Jest tylko przy przepustnicy. I przy prawidłowo wyregulowanym, na rozgrzanym silniku, po odpieciu krokowca obroty powinny bardzo spaść, powiedzmy do 500obr/min. Reszte doregulowuje krokowiec.

Opisz jak falują ci obroty? Wskakują gwaltownie do ~1500 i potem opadają do ~1000 i tak w kółko cyklicznie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 07:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Oczywiście że nie ma w MC reg. krokowca mój błąd, ale w exremalnych warunkach można podmienić zaworek np. z silnika NG z regulacją.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 08:42:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
Oczywiście że nie ma w MC reg. krokowca mój błąd, ale w exremalnych warunkach można podmienić zaworek np. z silnika NG z regulacją.


takiej podmianki jeszcze nie robilem :) maja troszke inna zasade dzialania, w mc jest tłoczek/zaworek , a w NG przesłonka obrotowa.

Na upartego w mc, mozna odlaczyć krokowca i podregulować awaryjnie obroty przy przepustnicy na powiedzmy 900 na rozgrzanym.

P.S. robert > czytajac twoje inne tematy wnioskuje, ze w twoim samochodziku problem jest bardziej złozony.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 20:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Lukasik napisał(a):
Mauzer napisał(a):
Oczywiście że nie ma w MC reg. krokowca mój błąd, ale w exremalnych warunkach można podmienić zaworek np. z silnika NG z regulacją.


takiej podmianki jeszcze nie robilem :) maja troszke inna zasade dzialania, w mc jest tłoczek/zaworek , a w NG przesłonka obrotowa.

Na upartego w mc, mozna odlaczyć krokowca i podregulować awaryjnie obroty przy przepustnicy na powiedzmy 900 na rozgrzanym.

P.S. robert > czytajac twoje inne tematy wnioskuje, ze w twoim samochodziku problem jest bardziej złozony.

W NG B3 jest przesłonka z regulacją a w B4 tłoczek bez rególacji.

Przy odłączonym krokowcu auto może więcej palić i być słabsze szczególnie przy niższych obrotach.

Trzeba jeszcze sprawdzić przepływomierz

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 03:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
quattros napisał(a):
Przy odłączonym krokowcu auto może więcej palić i być słabsze szczególnie przy niższych obrotach.


jakim cudem :?:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 09:15:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
quattros napisał(a):
Przy odłączonym krokowcu auto może więcej palić i być słabsze szczególnie przy niższych obrotach.


A to ciekawe :)

A moim zdaniem zawor regulacji wolnych obrotów nie ma nic wspólnego ze zuzyciem paliwa podczas jazdy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 21:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Mauzer napisał(a):
quattros napisał(a):
Przy odłączonym krokowcu auto może więcej palić i być słabsze szczególnie przy niższych obrotach.


jakim cudem :?:

Przejechałem dla pruby 800km i auto troszke więcej paliło(gazu i benzyny) i było słabsze

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 06:02:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
quattros napisał(a):
Przejechałem dla pruby 800km i auto troszke więcej paliło(gazu i benzyny) i było słabsze


Musiales mocniej deptac pedał gazu ;) Silnik krokowy nie odgrywa, żadnej roli podczas jazdy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 13:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
No chyba że jeździł cały czas nie przekraczając 2000obr ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 13:36:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
albo wolne obroty ustawione na 4tyś , to wtedy w miescie spalanie moze troszke podskoczyć ;) ... 2*

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: