.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 22:30:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.8 ACK] Zapowietrza mi sie układ wspomagania
PostNapisane: 10.maja.2006 08:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
Maglownica po przejechaniu 100-200km lub w upały po godzinnej jezdzie po mieście zaczyna hałasować,olej sie pieni.Wymieniłem olej,sitko nie jest zapchane.Podnosze przód i po ostudzeniu odpowietrzam układ i jest idealnie,wspomaganie chodzi jak nowe.Po czasie znowu sie tak robi.Męcze sie juz od miesiaca.Czy ktoś ma jakąs radę co zrobić.Acha układ jest szczelny,olej nie cieknie.

edit:Leo
po prawej jest przycisk EDYTUJ i należy go UŻYWAĆ ABY WYEDYTOWAĆ nazwę tematu!

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 08:26:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Nazwij temat jak trzeba, napisz jaki samochod, jaki rocznik bo Ci zaraz MOD posta skasuje i bedzie mial racje :!!: :>

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 08:31:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
Sorry,niedopatrzenie, Audi A6,C5.2,8.ACK

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 08:43:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
rocznik 1998

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2006 18:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2004 09:58:12
Posty: 25
Lokalizacja: Wawa- Bemowo Lot.
Nie jeestem pewien , ale to może być uszkodzony hydroakumulator.

_________________
AUDI 100 2.0 Diesel
Volvo V70 2,4 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2006 21:04:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Ja miałem podobny przypadek ,też mi się ciągle zapowietrzało badziewie w 100C4 jak miałem.Ale przez mój błąd.Otóż byl za mały poziom oleju w zbiorniczku od wspomagania i kupiłem olej do wspomagania ,dolałem i smuga w drogę.No i jajca się zaczęły.Pompa się smażyla,wyłączyłem silnik ostygło to było dobrze,póżniej znowu na nowo,olej w normie ,ale wspomaganie raz dobrze raz żle...Okazało się że nie można mieszać tego typu olejów bo wchodzą ze sobą w reakcję i robią sie takie pęcherzyki powietrza co zapowietrzaja pompę.Wymienilem olej i wszystko było dobrze.Może jak wymienialeś olej to nie wszystki stary wylałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2006 10:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
No fakt,wszystkiego nie wylałem bo nie było jak,ale mieszałem go,zurzyłem ze dwa litry.Poprzedni był stary brudny i az szary nie mozna było sie dopatrzeć zielonego koloru(chyba 002 fabi,zielony[!])teraz serwis ma 004 fabi zielony i ten lałem.
Słuchałem maglownicy,jak sie zapowietrzy to dziwnie rzężoli,nie wiem co mam robic chyba bede musiał ja wymienić.

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2006 11:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
Rozmawiałem z (kompetentnym) mechanikiem,mówi że pompa jest uszodzona,"że ona sie tam w środku mieli"dlatego brudzi i pieni olej i że nalezy ją wymienić.

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 13:35:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Spróbuj najpierw wyssać ten stary olej,ten mechanik jak kompetentny to ma taką wysysarke :) ,zalej nowy,odpowietrz pompę skręcając koła na maxa w prawo i dodając gazu parę razy,i póżniej w lewo na maxa i też parę razy gazu, może jeszcze ją odratujesz.Mi się to udało choć też rzężyła głośniej jak silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 18:55:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
K@mil napisał(a):
Spróbuj najpierw wyssać ten stary olej,ten mechanik jak kompetentny to ma taką wysysarke :)


i skąd ma to wyssać, z przewodów czy z maglownicy? :diabel:

Luis, odepnij zbiornik od wspomagania i zlej olej, podłącz go do przewodu zasilającego pompę i akumulator ciśnienia a przewód powrotny ze wspomagacza hamulców włóż do jakiejś przezroczystej bańki lub większej butelki. Uzupełnij zbiornik nowym olejem i niech ktoś odpali maszynę i kręci kierą i depcze po hamulcu. A ty uważaj na ilość oleju w zbiorniku i na kolor oleju spływającego do bańki. Jak jego kolor i konsystencja będzie miała wygląd nowego oleju to możesz być pewien, że układ został opróżniony ze starego oleju :).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2006 22:27:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
rodzynek napisał(a):
K@mil napisał(a):
Spróbuj najpierw wyssać ten stary olej,ten mechanik jak kompetentny to ma taką wysysarke :)


i skąd ma to wyssać, z przewodów czy z maglownicy? :diabel: U mnie wyssal przynajmniej prawie wszystko.No...ale prawie robi wielką różnicę. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 09:43:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
Dziekuję za rady i pozdrawiam :) A z tym odłączeniem przewodu powrotnego i umieszczeniem końcówki w naczyniu,zapaleniem silnika i laniem do zbiorniczka płynu(po uprzednim zaslepieniu jednego otworu),to jest ciekawy pomysł. :D

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 11:21:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Ale odratowałeś pompę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 13:16:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 08:51:32
Posty: 35
Lokalizacja: Koszalin
Nie,kupiłem już drugą,używaną i będę wymieniał.Olej już wymieniałem kilka razy i jest czysty,mimo to się pieni.

_________________
Chociaż wszystko przemija,dziekuje rzeczywistosci że stworzyła samochody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 12:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 11:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
widziałem taki przypadek, winna była obudowa pompy, miała mikropęknięcie po stłuczce, niby wszystko ok, al zasysała powietrze i momentalnie robiła się piana.

_________________
b4, tdi, avant, czerwony jak ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: