.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 22:33:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH] Głowica zawory
PostNapisane: 18.maja.2006 13:48:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
no cóz wymieniłem olej na półsyntetyk jest poprawa ale zawór w jednej głowicy nadal często klepie duzo ciszej ale jednak reszta jest ok

jeszcze podejde z próba wymiany tego zaworka w głowicy jak to nie załatwi sprawy to niestety trzeba chyba głowice robic

mam teraz pytania

czy ktos moze polecić warsztat w warszawie lub podjać sie takiego zlecenia i naprawić mi ta głowice z zdemontowaniem i zamontowaniem ponownie

jakiego kosztu (na fakture) mogę się spodziewać za całą operacje ??

wymieniałbym wszystkie popychacze w tej głowicy

jesli ktoś ma oferte poproszę maila piotrek16v@wypas.pl lub telefon 606 252 260
a czy głowice z 2,6 pasuja do 2,8 ???

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 17:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Jeśli chodzi o "cykanie" popychaczy to nie obiecuj sobie że remont głowicy napewno załatwi sprawe. Napewno może pomóc wymiana zaworka regulującego ciśnienie oleju w głowicy. No i może już czas popychacze wymienić? Piszesz że wymieniałbyś wszystkie popychacze w tej głowicy, z tego co wiem to powinno się zawsze wymieniać komplet. W moim przypadku po wymianie popychaczy cykanie zmniejszyło się ale załatwiła sprawę wymiana zaworka, kto wie może obeszło by się bez wymiany popychaczy ale jeszcze wtedy nie wiedziałem o istnieniu zaworu regulujacego w głowicach! Cóż człowiek uczy się na błędach, tylko dlaczego na swoich?!?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 18:51:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
sero c4 napisał(a):
Jeśli chodzi o "cykanie" popychaczy to nie obiecuj sobie że remont głowicy napewno załatwi sprawe. Napewno może pomóc wymiana zaworka regulującego ciśnienie oleju w głowicy. No i może już czas popychacze wymienić? Piszesz że wymieniałbyś wszystkie popychacze w tej głowicy, z tego co wiem to powinno się zawsze wymieniać komplet. W moim przypadku po wymianie popychaczy cykanie zmniejszyło się ale załatwiła sprawę wymiana zaworka, kto wie może obeszło by się bez wymiany popychaczy ale jeszcze wtedy nie wiedziałem o istnieniu zaworu regulujacego w głowicach! Cóż człowiek uczy się na błędach, tylko dlaczego na swoich?!?


Zacznij od zaworka - natańsza opcja!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 10:11:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
oki zawór mam choc na etce jest jako element wykręcany ampulem czy torksem a ja dostałem w serwisie o takim samym numerze ale normalny łeb sruby


więc wymienie i zobacze najciekawsze jest to ze stuka mi tylko na rozgrzanym na zimnym nie ma tego problemu tak ze w zimie (ja latam krótkie odcinki) to nawet nie wiedziałem że mi stukaja

choć p[o wymianie oleju z 15 na 10 jest poprawa znaczna stukaja ciszej i krócej

wymienie ten zaworek i dam znać jaki efekt

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 21:21:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Masz stary zaworek w głowicy - nowsze są właśnie na klucz 13 albo 10. Powinno się poprawić. Nie kombinuj tylko zmieniaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2006 05:56:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
U mnie oryginał (tak myśle) był na klucz dziesiątke chyba a ten który nowy kupiłem w serwisie audi właśnie jest na imbus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2006 11:40:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Czy do wymiany tych zaworków wystarczy zdjąć pokrywę zaworów?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 18:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2006 12:44:23
Posty: 26
Lokalizacja: czestochowa
panowie gdzie znajduje sie owy zaworek :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 19:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
Czyżby to były te wkręcane w głowice ; na jednej z przodu a na drugiej z tyłu jeżeli tak to wystarczy tylko zdjąć pokrywy [też będe wymieniał - popychacze po wymianie tak klepią że mam już dość aluzji typu ,, ile kosztuje przerobienie dizla na LPG'' :zly2: ]

pozdrawiam Marek :peace:

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 19:51:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To są te zaworki pod pokrywą obok wałka nierządu. Epidemia jakaś z tymi zaworkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: