foxbat napisał(a):
Bierz competition 2.0 16v. Jeżeli ten ABK 2.0 115KM to quattro to silnik ciut za słaby. Ja też rozglądałem się za ABK ale w końcu kupiłem NG 2.3 133KM i jestem extra zadowolony. Myślę że im więcej mocy tym po prostu lepiej. A kwestia konstrukcji układu wtryskowego to chyba nie jest aż tak istotna sprawa, do momentu ewentualnego zakładania instalacji gazowej.
Ten 115KM ma wtrysk wielopunktowy Bosch Mono motronic. Jednopunkt miałby 90KM.
Po pierwsze silnik 2.0 8V ABK 85KW ma wtrysk ciagly dififant, a Bosh mono motronic to wtrysk jednopunktowy w silniku 2.0 8V ABT 66KW.
2.0 8V jest mocniejszy od dolu niz 2.0 16V, latwiej sie nim rusza z q. Maly dobrze CI radzi bierz 2.8, nie musisz go gazowac a bedziesz zadowolony z przyspieszenia. Czasem nawet pasazerowie beda protestowac

Z drugiej strony competition to kultowa wersja, chyba jest tam tez zawieszka z S2, a seryjne 2.8 to woz drabiniasty
W quattro liczy sie spory moment, moc ma drugorzedne znaczenie. 2.0 16V ma max moment wysoko polozony i jest ciezkim autkiem....2.8 dysponuje duza czescia momentu w dolnym zakresie obrotow....co jest bardzo przyjemne

A pali pewnie niewiele wiecej
2.0 16V to za malo do zabawy q, 2.0 20V to ledwo ledwo, 2.3 20V spozo jedzie daje rade, 2.8 12V tez daje rade, 2.2 T obojetnie ile V i w jakiej budzie - zamiata
