.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 15:19:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Łącznik stabilizatora w A90 q
PostNapisane: 27.gru.2004 12:18:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2004 15:11:05
Posty: 56
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wymieniał może ktoś z was tuleje gumowe na łączniku stabilizatora w b3?Bo niewiem jak ma być zamocowana dolna tuleja tzn ta przy wachaczu.Wcześniej ktoś tam coś na sztuke wsadził,więc niewiem jak powinno być.Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 15:28:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
chodzi o przod ? ... byly 2 rodzaje stabilizatorow w B3 i najlepiej jakbys porobil fotki ... podejzewam ze masz ten starszy ...czyli od dolu i gory wahacza guma , na gume od dolu i gory blaszka i przez dziurke lacznik stabilizatora

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 22:32:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2004 15:11:05
Posty: 56
Lokalizacja: dolnyśląsk
Tak to chodzi o przód i mam starszy model łącznika.Fotek niemam czym zrobić.A jeśli chodzi o dół to co najpierw tulejke wsadzić w otwót w wachaczu(on jest strasznie mały zdaje się żę za mały ażeby weszła tam ta guma i keszcze ćącznik) póżniej to oblaszkować i skręcić??Cy jakoś inaczej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 23:35:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2004 15:11:05
Posty: 56
Lokalizacja: dolnyśląsk
Godzine czasu próbowałem wpasować tą gume w wachacz,domyślam się żę guma powinna by i z gury i z dołu wachacza więc albo ta guma powinna być rozcienta albo powinny być dwie gumy!!katalog pokazywał żę jedna ale sam już niewiem.istnieje jeszcze możliwość żę wachacze są nieoryginalne i dziurn na przelot powinny być większe.No i co tu zrobić żęwby dobrze było??przeciąć gume znaleźć drugą czy rozwiercić otwór. Jutro postaram się dopaćć jakąś b3 na parkingu i obczaić,troche przypał ale cóż.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 23:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2004 00:50:46
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Musisz sie posilowac z wlozeniem tej gumy. Nic ne rozwiercaj ani nie rozcinaj. One tak ciezko wchodza. Musisz pomoc sobie olejkiem silikonowym albo co najmniej smarem, inaczej nie wejdzie. Sam wymienialem te gumy to wiem ile z nimi roboty. O ile stara gume z wachacza latwo bylo wyjac przez przeciecie jej o tyle zalozenie nowej to juz prawdziwa sztuka.
Powodzenia.

_________________
Audi 90 2,3 NG 1988r.
Wersja U.S.A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 11:59:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2004 15:11:05
Posty: 56
Lokalizacja: dolnyśląsk
No dobra bede się ścierał,ale i tak wydaje mi się żę coś tam musi być nietak!!wydaje mi sięże w takim razie zewnętrzna średnica tej gumy jest za duża, i będzie problem z wciśnięciem tam łącznia ale spróbuje co mi zależy.Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 15:00:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze masz zle gumy ? ... faktycznie guma jest jedna w wahacz numer tej czesci w Etce to 857 407 474 (fotka ponizej)
http://www.rezacze.pl/hans/stabilizator.jpg

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 16:04:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
moze i masz zle gumy, niemniej ja przy wymianie tych gum ui siebie w lato ostatnie, nasilowalem sie tak ze az odciski mialem , zwlascza z tymi co sa w srodku)... i tez wydawalo mi sie ze saza male, jednak byly dobre i od tego modelu... co do tych blach metalowych to ja zakladalem je po zalozeniu gum na drazek i dopiero pozniej przykrecalem do nadwozia...
fakt jest taki ze gumy weszly troszkie na olej , bo inaczej to za groma by to nie poszlo ;)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 10:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2004 15:11:05
Posty: 56
Lokalizacja: dolnyśląsk
Więć tak gumy są dobre takie jak katalog przewiduje, swoją drogą to strasznie dziwnie to sobie wykąbinowali.Zastanawiam się jak oni to w fabryce robili.Najdziwniejsze jest to że guma w najszerszym miejscu ma 28mm w tym węższym co mz siedzieć w wachaczu ma 21mm a otwór w wachaczu ma 13,5mm i na koniec w to wszystko wchodzi tręt 12mm sympatycznie ciekawe czy do nowego roku się wyrobie??Swoją drogą to troche dziwnych rozwiązań w życiu w autach widziałwm ale to przebija wszystko.Ech ide próbować


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: