Witam serdecznie.
Mam pytanie:
Rzecz tyczy sie gaznika Keihin II.
1. Czy zawor iglicowy jest pierwszym elementem na drodze pompa
paliwa

> komora plywakowa?
2. Jaki powinien byc poziom paliwa w gazniku?
3. Czy jest mozliwosc takiego ustawienia, ze gaznik bedzie mial za malo paliwa i bedzie sie mieszanka zubozala?
4. Czy sposob na zasadzie: wkrecamy srubke od zaworu ilglicowego do konca, a nastepnie odkrecamy o np. 3 obroty jest ok?
5. Czy jest mozliwe, ze za wysoki poziom powoduje zalewanie silnika??
6. Jesli tak, to moze byc tak, ze zawor przepuszcza i pomimo prawidlowego poziomu przelewa?
Pytam, poniewaz od pewnego czasu na benzynie zalewa mi silnik. I to nie jest zbyt bogata mieszanka tylko klasyczne wlanie paliwa do kolektora. Po krotkim sledztwie okazalo sie, ze 'dozujac' paliwo elektrozaworem od benzyny (otwierajac go i zamykajac z kabiny) wszystko dziala poprawnie. Podejrzenie padlo na zawor iglicowy i zbyt wysoki poziom paliwa. Chyba, ze macie jakies inne pomysly.
Dopiero w poniedzialek bede z tym walczyl, poki co nie zagladalem, stad taka ilosc pytan

Chcialbym miec dobre zaplecze teoretyczne.
Pozdrawiam goscinnie.
Archie
VW Jetta 1.6 + Keihin II