.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:19:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All] Keihin II - zawor iglicowy.
PostNapisane: 16.cze.2006 17:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2005 20:21:14
Posty: 3
Witam serdecznie.

Mam pytanie:

Rzecz tyczy sie gaznika Keihin II.

1. Czy zawor iglicowy jest pierwszym elementem na drodze pompa
paliwa <-> komora plywakowa?
2. Jaki powinien byc poziom paliwa w gazniku?
3. Czy jest mozliwosc takiego ustawienia, ze gaznik bedzie mial za malo paliwa i bedzie sie mieszanka zubozala?
4. Czy sposob na zasadzie: wkrecamy srubke od zaworu ilglicowego do konca, a nastepnie odkrecamy o np. 3 obroty jest ok?
5. Czy jest mozliwe, ze za wysoki poziom powoduje zalewanie silnika??
6. Jesli tak, to moze byc tak, ze zawor przepuszcza i pomimo prawidlowego poziomu przelewa?

Pytam, poniewaz od pewnego czasu na benzynie zalewa mi silnik. I to nie jest zbyt bogata mieszanka tylko klasyczne wlanie paliwa do kolektora. Po krotkim sledztwie okazalo sie, ze 'dozujac' paliwo elektrozaworem od benzyny (otwierajac go i zamykajac z kabiny) wszystko dziala poprawnie. Podejrzenie padlo na zawor iglicowy i zbyt wysoki poziom paliwa. Chyba, ze macie jakies inne pomysly.

Dopiero w poniedzialek bede z tym walczyl, poki co nie zagladalem, stad taka ilosc pytan :) Chcialbym miec dobre zaplecze teoretyczne.

Pozdrawiam goscinnie.
Archie
VW Jetta 1.6 + Keihin II


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: