.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 04:12:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 ng] Problem z odpalaniem jak ciepły
PostNapisane: 14.cze.2006 18:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2006 06:02:46
Posty: 178
Lokalizacja: Lubon
Witam..juz raz poruszałem ten muj problem na tym forum ale rezultatu ni ebyło.... jeszcze raz... w mojej coupe mam silniczek 2.3 Ng, od jakiegos czasu jak jest ciepły i postoi tak z godzinke to ma problem z odpaleniem... Jak jest całkowicie zimny to ten problem nie wystepuj. Ktos mi tu mwil o czujniku temperatury cieczy... nic... calaelektryka ... wszytskie czujniki sprawdzone i niby wszytko ok... zaczyna mnie to wkurzac bo teraz jak jest tak ciepło to auto trzyma temperature i ten problem sie pojawia czesciej... :< Juz nie wiem gdzie mam szukac... 3 razy u kumpl aelektryka stal i nic..... no i wydaje mnie sie ze mocy mu troche brakuje.... troche zakreciłem..ale mysle ze zrozumiecie ;-)

_________________
Audi Coupe 2.3 NG... i jej fochy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 19:32:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
wszytskie czujniki sprawdzone i niby wszytko ok


A co pokazuje tester kodów błyskowych?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 20:04:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2006 06:02:46
Posty: 178
Lokalizacja: Lubon
powiem szczerze ze nie wiem..nie byłem przy pracy elektryka..ale skoro jest wszytsko ok to chyba rzadnych błedów nie pokazuje...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG... i jej fochy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 21:01:06 
sprawdz regulator ciśnienia paliwa, u mnie w 2.0 byl i jest podobny problem, pozatukałem otworki od regulatora i jak trochę postoi to pali od pierwszego razu no może za drugim, ale krótko.
Nie wiem jak jest w 2.3


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 21:04:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2006 06:02:46
Posty: 178
Lokalizacja: Lubon
A w jakim miejscu on jest w Twoim motorku?? bo nei wiem gdzie go szukac.... ??

_________________
Audi Coupe 2.3 NG... i jej fochy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 21:13:17 
Na listwie wtrysków. Jak jest walniety to będzie zalewał wtryski zbyt dużą dawką paliwa i trzeba dłużej kręcić, tak było przynajmniej u mnie najlepij kupie w przyszlości nówkę AUDICZKĘ to może nie będę do niej dokładał :peace: no nie jest tak żle :diabel:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 00:35:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
A u mnie było podobnie jak brał lewe powietrze.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 12:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 00:02:12
Posty: 9
Lokalizacja: żary
witam
Ja miałem podobne obiawy w ACE jak opisałeś,a mi nawalał zawur przy pompie paliwa on nieczyma paliwa.
Paliwo schodziło z przewodów i tak jak u ciebie elektryka sprawna wszystko niby wporządku ale jak postoji rozgrzany to niechce odrazu odpalić.
Ja bym proponował sprawdzić ciśnienie w przewodach paliwowych.

_________________
1. C3 1.8
2. C4 2.0E 16V DOHC
3. C5 2.5TDI
4. ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 17:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Zrob diagnostyke pod ECU i bedziesz maial jasne, jesli chodzi o czujniki i te sprawy.Moze sonda lambda Ci nawala i zubaża mieszanke za mocno.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 18:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
W moim AAR byl to zawor wolnych obrotow-zapieczony.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: