.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 00:45:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Benzyna w oleju
PostNapisane: 24.cze.2006 17:08:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
Od czasu zakupu audi zauważyłem niepokojącą rzecz zdarza się, że wzrasta poziom oleju o parę kresek Ogólnie samochód chodzi super bez zarzutu. Tylko ta świadomość o dostajacej się benzynie pozbawia mnie pełnej satysfakcji z jazdy:( Poziom zawsze mierze na zimno i na tym samym miejscu. Po wielu dochodzeniach zauwazyłem, że poziom zwieksza sie jesli włączę zapłon pompa poda paliwo (bez kręcenia rozrusznikiem) Po kilku takich włączeniach poziom wzrósł o 2 kreski ! Jezdze na trasach gdzie zdązy złapać 90 stopni. jezeli krece sie po miescie wielokrotnie zapalam to tez poziom jest podniesiony , olej jest wtedy trochę jasniejszy i czuć lekki zapach benzyny nie obserwuje tego na duzych trasach jesli jade ciągle poziom jest ok wykluczam też dostający się płyn chłodniczy nie mam śmietany na korku ani mi płynu nie ubywa Nie wiem co mam o tym mysleć bo wielu mechaników rozkłada ręce Proszę o sugestię

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 18:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
leją Ci wtryskiwacze pewno :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 19:05:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
jezeli tak co moge z tym zrobić sprawdzali na kompie i nic niepokojacego nie zauwazyli oprócz tego ze ma za bogatą mieszankę i czujniki tez ok sprawdzałem sondę multimetrem na rozgrzanym silniku pracuje w granicach 0.3 -08V

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 19:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
To szybko działaj z tym... bo zabraknie oleju w oleju a tym samym i smarowania...

Do tego temperatura jego zapłonu się mocno obniży.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 21:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
STROKE napisał(a):
sprawdzali na kompie i nic niepokojacego nie zauwazyli oprócz tego ze ma za bogatą mieszankę
Przeciez to główna przyczyna lania się paliwa,,,,,a ty mówisz ze to nic niepokojacego??.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2006 00:50:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
ok czyli od czego mam zacząć ? co mam sprawdzić bo tej benzyny to nie zawsze mi przybywa tak duzo max 3 kreski ale to juz jest ok 200 ml czyli trochę dużo :(
dostaje sie wg mnie tylko i wyłącznie w fazie rozruchu czyli długie trasy ok ale przy kręceniu się częste włączanie i wyłączanie silniczka to poziom sie podnosi
Martwie sie tym ale nie mam tak duzej wiedzy fachowej zeby móc to zrobić we własnym zakresie dlatego zwracam się do Was o poradę silniczka tez szkoda tym bardziej ze mam dopiero 95tys przebiegu i smigam na M1 5W/50

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2006 02:17:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Na chłopski rozum, mieszanka jest za bogata bo:

1) Jest w niej za mało powietrza. Może gdzieś Ci powietrze ucieka bokami... trzeba by przejżeć dolot i filtr powietrza.

albo

2) Jest w niej za dużo paliwa. Tak jak pisał Leo, może to być wina niesprawnych wtryskiwaczy. VAG może nie pokazać błędu w stylu "popsuł Ci się wtryskiwacz", ale właśnie zbyt bogata mieszanka może pośrednio na to wskazywać.

Generalnie paliwo w oleju to bardzo niedobrze dla silnika. Jeśli nie masz się czasu zająć naprawą tego problemu od razu, to przynajmniej natychmiast wymień olej na nowy.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: