.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:49:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3] "a na cholere mi ten kaktus" czyli po co mi t
PostNapisane: 26.cze.2006 10:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2006 15:26:25
Posty: 11
Lokalizacja: Toruń/Warszawa(obecnie prawie caly czas)
Poniewaz od jakiegos czasu (zimy, sliskich zakretowe i twardych zlodowacialch band) mam problem z ta plastikowa plachta pod silnikiem,jak kolwiek fachowo by sie nie nazywala (straszny ignorant ze mnie). A problem polega na tym, ze jak kolwiek ona i tak nisko siedzi, z racji tego ze samochod jest bardziej przyziemny niz napowietrzny, to teraz jeszcze jest obwieszona troszke, szczegolnie z prawej strony... przykrecic nie ma za bardzo do czego, bo te pionowa plastiki tez troszke popekane, dziory po srubach wyrobione ... i tak sie zaczalem zastanawiac... albo podwiesze na jakies druty, ale ze to 1,9TDi to troche ma tych pierdol w srodku, i ciezko mi dojsc jak kolwiek zeby to moglo sie trzymac (narazie tylko w teori, bo nie dosc ze sie na naprawach nie znam, to jeszcze do takich rzeczy dwie lewe mam). W zwiazku z tym zaczynam sie zastanawiac (teoretycznie mam jeszcze troche czasu nim ten plastik pod silnikiem sie przetrze/rozleci na dobre, chociaz coraz czesciej go slychac jak ociera na nierownych drogach naszych), czy do czegos mi on potrzebny (procz tego ze te wszystkie bebechy sa bardziej czyste)? Nie wiem czy inwestowac w nowy (bo to nie sama podbitka, ale tez te pionowe 'sciany' by trzeba wymienic), czy w ogole to zdjac? Wpadl mi tez pomysl, zeby zastapic to jakas blacha 3mm ;) ale to juz w ogole pewnie slabo z zalozeniem takiej (duzym plusem na polskich drogach by bylo to, ze duzo efektownych iskier by szlo... to lepsze niz niebieskie diody w spryskiwaczach :)) )

Potrzebuje tej oslony od spodu? (ma to jakies moze znaczenie przy grzaniu/stygnieciu silnika?)

_________________
A3 1.9TDi 110KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 10:09:24 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Jeśli na AKP byłby konkurs na najdłuższe i najbardziej niezrozumiałe zdania miesiaca na pewno byś go wygrał. Staraj się używać więcej znaków interpunkcyjnych niż tylko przecinka.

Co do obudowy to jeśli nie przeszkadza Ci widok brudnego silnika i to ze od spodu nic nie ma, możesz wywalić obudowę. Osobiście moje auto musi mieć osłonę silnika.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 11:36:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zdejmij oslone i daj ja do plastikaza do naprawwy ... lepiej ja miec niz nie miec bo raz ze wyglusza silnik to chroni go od syfu i kamieni a w wypadku zarycia pierwsze tarcie idzie na podloge a nie na miske i nie zahaczysz niczym i nie wyrwiesz bo podloga przesliznie sie po podlozu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 12:59:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Na allegro widziałem osłony pod silnik z tworzywa ASB.... tanio wychodzą.
Osłona powinna być.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 13:06:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wiekszego bełkotu dawno nie widziałem, uporzadkuj nieco swoje wypowiedzi i prawidłowo nazwij wątek i na spokojnie i zrozumiałym dla reszty językiem opisz problem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 13:58:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
osłona pod silnik powinna byc :!!:
P.S ale belkot .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 15:39:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
za piątym razem zajażyłem o co chodzi!
Jak ta jest połamana to kup drugą na giełdzie za 150 zł (nowa) i po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 15:39:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Dodatkową zaletą tej osłony jest to, że jej kształt i umiejscowienie wymusza odpowiednią cyrkulację powietrza w komorze silnika, co przyczynia się do lepszego chłodzenia.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 17:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Podrobki dostepne na gieldzie to szmelc ktory przy najmniejszym stuknieciu pekaja, lepiej kupic uzywany dobry orginal

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 22:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
quattros napisał(a):
Podrobki dostepne na gieldzie to szmelc ktory przy najmniejszym stuknieciu pekaja, lepiej kupic uzywany dobry orginal

BZDURA w ostatniej audicy ojciec miał przez dwa lata osłone z giełdy za 150 zł i nigdy nic nie pękło.
Jak sie nie umie jeździć to wszystko można połamać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 22:51:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Oczywiscie ze bzdura. Ja w mojej B4 mam osłone z giełdy, jeździ 3 lata, przeżyła parę zlotów i wiele tys km i nic jej nie jest. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 22:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
co wy gubicie te oslony ze musicie kupować jakies rzemieslnicze
dziwolągi? :P

swoją drogą jak w a3 masz to juz tam gdzieniegdzie polamane wraz z mocowaniami to chyba masz mocno zmeczone to auto albo za bardzo
obnizone...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 15:35:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
POlatałem kupetką rok bez osłony i w ubiegłym tygodniu był tego skutek. Z racje ze kupeta siedzi bardzo nisko, a alternator jeszcze niżej, to właśnie on mi piardł. Po rozebraniu okazało sie ze wszystko jest zielone. Mostek z diodami szlag trafił i przy okazji jeszcze kilka innych rzeczy.
Poza tym wysisza silnik, chroni przed syfem i uszkodzeniami, oraz przyspiesza wykrycie ewentualnego wycieku.
Teraz pokrywa pod silnik laży i czeka na założenie. Polecam wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 16:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.wrz.2005 14:29:13
Posty: 745
Lokalizacja: Radlin
moja lezy z rok i czeka na załozenie chyba juz czas zeby to zrobic

_________________
Koszulki klubowe Tura zakonczona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 17:11:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
zamiast wiązać na drury lepiej przyczep ją na opaski zaciskowe, sprawdzony sposób :D

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 18:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
a mi sie ten temat podoba - przynajmniej troche humoru i luznego podejscia a nie sztywne zdania wiecznie o tym samym oraz niesmiertelne "to juz bylo, uzyj szukajki" w odpowiedzi. I jakos nie mam problemow ze zrozumieniem :D

Wracajac do sprawy. A3 ma chyba silnik w poprzek. Co oznacza ze z jednej strony auta jest skrzynia a z drugiej pasek/paski i kacesoria nim napędzana. Dostep do tychze jest pewnie (jak w wiekszosci poprzecznych silnikow) czesciowo poprzez nadkole, po zdjęciu osłony. I o ile brak spodniej osłony skutkuje głownie tonami mieszaniny blotno, piaskowo, olejowej powciskanymi we wszelkie zaglebienia na spodniej czesci silnika o tyle brak bocznej osłony będzie skutkowac szybszym zuzywaniem sie "okcesoriow" napedzanych paskiem. jedna zima i baj-baj szczelnosc pompy wody, etc.

Radze dopilnowac tego tematu głównie ze wzgledu na poprzeczne ustawienie silnika. Mozna kupic jakies używki - calu komplet za kilka stów i dopilnowac, by dobrze je zamontowano. Oraz kontrolowac ich stan po kazdej robocie przy silniku. Bo mechanicy rownie czesto sa przyczyną dewastacji osłon jak i same nierównosci na drodze

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: