.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:51:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.0]Sprzęgło-poddaje się!
PostNapisane: 01.lip.2006 20:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2006 12:30:33
Posty: 8
Lokalizacja: Czeladź
Witam,
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak wydostać bieżnię zewnętrzną od łożyska igiełowego, które jest w kole zamachowym (końcówka wału od strony sprzęgła). Ściągaczem nie ma szans bo praktycznie nie ma o co zaczepić. Pomocy !!!!!!!!

Ale zacznę od początku. W mojej niuni 100 C4 ciężko wchodziły biegi. Jakieś dwa dni temu sytuacja się znacznie pogorszyła - praktycznie nie mogłem wbić ani jedynki ani wstecznego. Reszta jakoś ciężko bo ciężko ale wchodziła. Najciekawsze było to, że jak stawałem z wciśniętym sprzęgłem i wbitym biegiem to sprzęgło nie ciągło jedynie były wyczuwalne co pewien czas szarpnięcia ale nieregularne.
Po wyjęciu sprzęgła okazało się że zarówno sprzęgło jak i łożysko dociskowe są OK. Powodem całej afery było łożysko igiełkowe. Zmieliło mi prawie wszystkie rolki (może z wyjątkiem 3), a bieżnia zawnętrzna wygląda jak żyletka i tu mój problem. Nie moge jej wydostać. Jest tak twarda że nie mogę jej ściąć ani odgiąć. Poprostu już nie mam pomysłu co z nią zrobić.

_________________
Audi 100 C4 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 20:23:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Spróbuj rozciać ring przecinakiem pneumatycznym , albo małym diaksem trzpieniowym , jak pierścień pusci to sam wyskoczy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 21:22:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
tak jak pisze maly. "wyjmowalem" tak w 90-ce łożysko z wału (silnik NG) - bardzo twardy przecinak i nap*** kilka razy az się przeciął/pękł pierścień, ale.. moze ci to pomoze: jeśli faktycznie masz łozysko w zamachu a nie w wale (tak mialem w KV) to zdejmij zamach (chociaz nielatwo odkręcić) i wybij po obwodzie "od tyłu". Pamietaj tylko później o posmarowaniu gwintów przy zakłądaniu jakims kleidłem.

łożysko w zamachu (niestety, z załoznym sprzeglem - wiec niefajnie widac)

łożysko w wale - to musisz zniszczyć


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: