.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:44:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 TDI]Dymienie !!
PostNapisane: 20.wrz.2003 08:15:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.wrz.2003 07:57:50
Posty: 2009
Lokalizacja: Stolica
Witam !! :D
jestem nowy na waszym forum mam audi 80 b4 1,9 TDI avant po chpie zrobionym przez krakowsą firme przez jakiś czas wszystko ok ale ostatnio zaczoł skurczybyczek dymić jak cholera raz na czarno raz na biało przebieg 180 tyś ale jest zwinny co sie moze dziac i jeszcze mam jedno pytanko czasami na wolnych obrotach wpada w dygot mam wrazenie jak by chodził na 3 cylindrach moze cos szanowne forum mi podpowie co sie dzieje
Pozdrawiam
warm (gorący) :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 09:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
sprawdź czy nie ubywa ci płynu chłodzącego bo wygląda to tak jakby uszczelka pod głowicą poszła i płyn chłodzący dostawał się do cylindrów. Sprawdź też olej czy nie ma koloru kawy

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 09:30:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.wrz.2003 07:57:50
Posty: 2009
Lokalizacja: Stolica
:D
nie płynu nie ubywa a kolor oleju jest normalny taki ciemny czarny
warm 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 09:44:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a bierze olej? Bo objawy są takie, jakby Ci do cylindrów raz woda a raz olej się dostawał. Może też być turbinka padnięta, jak dałeś jej czipa, i zaczęła więcej pompować to może być , że przepuszcza już, zużyła się szybciej, szczególnie przy takim przebiegu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 10:43:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.wrz.2003 07:57:50
Posty: 2009
Lokalizacja: Stolica
:shock:
oleju bieze ok 1 litra na 8 tysiecy
turbinka jest ok ma około 1 roku bo jest po serwisie i kreci sie pieknie to jest cos moze z wtryskiwaczami bo nigdy nie zagladano do nich
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 11:37:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jesli to wtryski to kopcilby ci tylko na czarno.
bialy dym to znak ze gdzies przedostaje ci sie woda/plyn chlodzacy do silnika - pytanie tylko ktoredy :roll:
ps. ktory rocznik masz turbognojka?
jaki masz moment i moc po chipie?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 16:42:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2003 23:11:54
Posty: 107
Lokalizacja: Monachium
Tak jak u mnie!!!Tylko bez bialego dymu.Pozatym identyko.Brak kompresji na 4 cylindrze.Ventyle poszly sie palic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2003 19:56:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.wrz.2003 07:57:50
Posty: 2009
Lokalizacja: Stolica
witam !! :evil:
rocznik to 94 b4 w avancie momentu to nie wiem ale moc pochipie z godnie z tym co firma muwi to 118 km ale dymienie występuje tylko przy dodawaniu gazu jak juz lece np. te 140 km/h to jest ok
caly czas sie zastanawiam czy to nie wtryskiwacze bo tak naprawde to dzis sie troszke przyjzalem i sam juz nie wiem czy ten dym jest biały czy taki jasno czarny
warm :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 19:36:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 19:27:38
Posty: 12
Witam!! To mój pierwszy post, ale sprawa jest poważna. Mam Audi A6 2.5 TDI AKN 150km.Podobno ma 175000km (ale w rzeczywistości może mieć więcej).Osobiście przejechałem nim narazie 12000km. Od jakichś 2000km z rury zaczął lecieć siwy, śmierdzący dym: nie tylko przy ostrym ruszaniu, na jałowym jak stoję też.Najczęsciej dymi bez przerwy, ale zdarza się, że zaczyna dymić gdy dojdzie do normalnej temperatury (90 stopni). W ciągu 2 miesięcy musiałem 2 razy dolewać olej!!! i teraz od ostatniego uzupełnienia przejechałem zaledwie 150km!!! i już jest na poziomie minimalnym.Zauważyłem też nieco zwiększone zużycie ropy i pogorszenie osiągów. Pomóżcie - serwis kazał mi ostatnio sprawdzić poziom oleju dopiero po 1000km a już teraz jest na MIN...Serwis podejrzewa jakiś zawór w przepustnicy (N47)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 19:40:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
woda w filtrze paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 19:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 19:27:38
Posty: 12
ale gdzie może uciekać olej??

_________________
Audi A6 2.0 TFSI S-LINE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 20:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 19:27:38
Posty: 12
Może ktoś wie coś jeszcze?? Czy z tym można jeździć czy lepiej odstawić do serwisu?? Pomijam fakt, że obciach jezdzić A6 po dużym mieście we mgle (kopci gorzej od starych Ikarusów)

_________________
Audi A6 2.0 TFSI S-LINE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 20:41:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A po co tuningowac taką oszczędną "taxówke"? lepiej odrazu było nabyc A6 2,5 TDI :diabel: , mam kolege który rajcował sie tym "ćipem" seat leon rozkleił się po 2 tys km,(turbina) dwie "beemki pojeżdziły po kilka dziesiat tyś km i też głowice turbiny itd,,,a teraz ma A8 3,3 i powiedział żadnych "ćipów" :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 21:02:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Jak się "cipy" robi dobrze.... a nie drutuje to wszystko działa dobrze.

Jak sie kupuje tanioche gdzieś na allegro czy od "znajomego robione chałupniczo" to są potem takie efekty.



Sprawdź dokładnie turbinę i jeżeli ubywa oleju to wymień go na jakiś o większej gęstości.
Jeżeli coś dostało się do tego oleju i "rozwodniło go" zmniejszając jego lepkość to niewystarczające smarowanie turbiny może doprowadzić do zatarcia jej.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 21:06:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 19:27:38
Posty: 12
Mój ojciec ma chipa w Superbie 1.9 TDI - zamontowany w ASO Skody i po 140000km nic się nie dzieje.

_________________
Audi A6 2.0 TFSI S-LINE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 21:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
bezduszny napisał(a):
Jak się "cipy" robi dobrze.... a nie drutuje to wszystko działa dobrze.
.
On to robił w VTG ale to pewnie słaba firma , a koleś nie ma kasy . Moze namówie go niech sie zaloguje i sam wypowie....faktycznie kilka miesiecy przezywał ze chodzi jak rakieta, i mniej pali???? ale pózniej hu..ami podsyłał te całe przeróbki.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 21:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
VTG dobra firma... ma spore doświadczenie w TDI i z tego co wiem, daje gwarancję.

Zawsze można rozpatrywać... czy to wina softu, czy samego sprzętu.. lub niewłaściwego uzytkowania.

Teraz możemy pogdybac tylko.

Baardzo często turbiny padają z uwagi na nieumiejętność obchodzenia się z nimi.... chodzi o błacha sprawę chłodzenia jej o ostrzejszej jeździe.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 05:41:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja456 napisał(a):
Witam!! To mój pierwszy post, ale sprawa jest poważna. Mam Audi A6 2.5 TDI AKN 150km.Podobno ma 175000km (ale w rzeczywistości może mieć więcej).Osobiście przejechałem nim narazie 12000km. Od jakichś 2000km z rury zaczął lecieć siwy, śmierdzący dym: nie tylko przy ostrym ruszaniu, na jałowym jak stoję też.Najczęsciej dymi bez przerwy, ale zdarza się, że zaczyna dymić gdy dojdzie do normalnej temperatury (90 stopni). W ciągu 2 miesięcy musiałem 2 razy dolewać olej!!! i teraz od ostatniego uzupełnienia przejechałem zaledwie 150km!!! i już jest na poziomie minimalnym.Zauważyłem też nieco zwiększone zużycie ropy i pogorszenie osiągów. Pomóżcie - serwis kazał mi ostatnio sprawdzić poziom oleju dopiero po 1000km a już teraz jest na MIN...Serwis podejrzewa jakiś zawór w przepustnicy (N47)


sprawdź drożność odmy silnika.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 07:05:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
bilu mowisz ze uszkodzone wtryski daja tylko czarny dym
ale sie mylisz

wiesz jak powstaje biala zaslona dymna w czolgach ?
w kolektorze wydechowym jest tam umieszczony wtryskiwacz
ktory natryskuje rope wprost na rozgrzany kolektor powodujac powstanie bialego dymu

u kolegi wtryskiwacze taaaaaak podaja/leja paliwo (tuning/uszkodzenie) ze ze czesc przedostaje sie do
kolektora wydechowego powodujac bialy dym

malo tego takie zalewanie cylingrow paliwem powoduje ze czesc
ropy dostaje sie do oleju i ladnie zaciera sie przez to silnik

moim zdaniem to :
jak cie nie stac na auto i drogie naprawy biezace mechanikow czy diagnostyke
nie chipuj, boxuj auta wydajac na to ostatnie pieniadze

warm sprzedaj swoj komputer lub sie z kims wymien a uzyskane pieniadze
przeznacz na cos sensownego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 08:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
fuen napisał(a):
moim zdaniem to :
jak cie nie stac na auto i drogie naprawy biezace mechanikow czy diagnostyke
nie chipuj, boxuj auta wydajac na to ostatnie pieniadze


no to ładne cycki proszę pana :-D :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: