.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:51:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8]jakie temperatury w aucie sa normalane
PostNapisane: 26.cze.2006 17:56:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
przy takich upałach corac uważneij obserwuje zegayry temp i temp oleju. i martwi mnie ich wysoki stan. przy jezdzie po miescie dochodzi na ostatnią kreske przed 120st i oleju prawie 130st. czy to nie zagorąco troszkę??

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2006 18:28:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Temperature oleju masz w normie.
Co do temp. plynu w chlodnicy to moze masz to co ja mialem ?http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=34328&highlight=

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.8]jakie temperatury w aucie sa normalane
PostNapisane: 26.cze.2006 18:32:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
leon napisał(a):
przy takich upałach corac uważneij obserwuje zegayry temp i temp oleju. i martwi mnie ich wysoki stan. przy jezdzie po miescie dochodzi na ostatnią kreske przed 120st i oleju prawie 130st. czy to nie zagorąco troszkę??


Woda troszkę dużo - olej w normie jeśli brać pod uwagę temperatury wody i otoczenia... Nie bez znaczenia jest też fakt butowania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 15:25:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
w normie, aczkolwiek sprawdz pozimo płynu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 05:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
okazalo sie że winny jest zbiorniczek. przecieka na spoiwie. zastanowia mnie jednak fakt że po rozgrzaniu do zbiorniczka z chlodni wpychana jest woda, a żeby miala ujscie znalazła sobie dzirke w łaczeniu zbiorniczka. tylko co sie bedzie działo gdy zbiorniczek bedzie szczelny. wytwarza sie tam cisnienie i zoastanawia mnie to czy to tak musi byc...

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 14:09:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ale przecież korki zbiorniczków wyrównawczych są przystosowane do ciśnienia (mają zaworek odpowiedni wbudowany).

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 14:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
ja miałem podobnie i wywaliło mi raz troszkę płynu przez zawor w korku zbiorniczka tak i zrobiłem jeden zabieg który polecił mi kolega co ma c4 2,6 miał to samo tyle że skrajny przypadek (w końcu jak tak jeźddził załtwił uszczelke pod głowica ) a okazało się że w naszym przypadku (C4 2,6 i 2,8) z przodu są dwie chłodnice od klimy i normalna cała akcja polegała na przepłukaniu myjka cisnieniową przestrzeni pomiędzy chłodnicami teraz to moge butować z właczoną klima na sacharze a temperatura oleju nie osiaga 130 jest w połowie miec=dzy nieopisana kreska a kreska z opisem 130

lisci i syfu było mnóstwo tam ale pewnie to efekt braku osłony pod silnik

teraz wczoraj wracałem z jhastrzębiej obwodnica gdańska 160-180 klima zapieta upał a wskazówka tam gdzie napisałem a jechałem non stop z taka prędkością
w korkach to nawet nizej spada oleju temp co do temp cieczy niestety wskazówka nie żyje poza momentem kiedy mi wywaliło płyn i temperatura doszła prawie do 120 potem znowu był martwy ciekawe co znim jest że jak taka wysoka to pokazuje a zaczeło się tak ze zaczynał wskazywać jak samochód się zagrzał teraz wogóel nie żyje poza tym jednym razem

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: