.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:51:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH C4 2.8] Przerobka dolotu powietrza
PostNapisane: 17.maja.2006 17:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Zamierzam zrobic tak samo u siebie:

http://home.ec.rr.com/miktip/Engine88.jpg

tylko dodam tam jeszcze BLOSA.Teraz mam pytanie gdzie go wmontowac?Jak najblizej przeplywomierza czy jak najdalej za nim?

Pozdrawiam

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 17:35:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Kolego życzę powodzenia ja tak zrobiłem i..... oczywiscie brzmi rasowo ale! Niestety wydaje mi się że w dolnym zakresie obrotów spadła moc i ogólnie moment obrotowy !!! Szukam teraz oryginalnej obudowy filtra bo moja mi zginęła i chcę przekonać się czy mam racje. Mam nadzieję że będziesz zadowolony bo może ja po prostu coś źle zrobiłem . Wiem że oryginalne wymiary puszki filtra , odległość przepływki i ta puszka na przepustnicy to nie przypadek i zostało to skrupulatnie wyliczone przez inżynierów z audi!!! Popdziel się efektami pracy, może mi uda mi się coś poprawić!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 18:46:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
wygląda naprawde rasowo. ale co to robi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 19:41:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie robi nic poza psuciem osiągów i silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 06:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Czy naprawde az tak popsuje? Ja nie szukam sensacji,mam poprostu rozwalona doszczeetnie puszke z napisem V6 i myslalem ze jak zaloze taka "rure" to bedzie lepiej.Jesli jestescie przekonani ze bedzie gorzej to nawet nie mysle sie za to zabierac,juz lepiej poszukam tej puszki.

A powiedzcie chociaz z czego to wynika ze te osiagi sie tak popsuja? Jestem ciekaw od strony technicznej jak to wyglada...

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 09:18:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przerabiałem temat jeśli nie niezmienimy długości dolotu od przepustnicy do filtra będzie ok. każde wydłużęnie zmuli na niskich .skrócenie zmuli na wysokich.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
enduro7777 a wiec czy mógłbyś mi pomóc? Interesuje mnie wszystko tj. czy umiejscowienie przeplywomierza dalej lub blizej ma znaczenie? Czy jesli zrobie tak jak na zdieciu czyli wywale calą obudowe filtra a zaloże taki stożek na koncu za przeplywomierzem to zrobie zle dla osiągów autka? No i w koncu czy ma znaczenie umiejscowienie BLOSA,chodzi mi jego odleglosc od przeplywomierza czyli czy lepiej zamontowac go blizej a moze dalej.

Wiem ze do mojego auta az piszczy sekwencja,jednak znalazlem sie w kiepskiej sytuacji finansowej i moje plany z sekwencja musza czekac jakis czas.Chce jednak aby autko jezdzilo dobrze i wszystko chce miec git wiec dlatego prosze o pomoc.

Dzieki i pozdrawiam

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
enduro7777 napisał(a):
przerabiałem temat jeśli nie niezmienimy długości dolotu od przepustnicy do filtra będzie ok. każde wydłużęnie zmuli na niskich .skrócenie zmuli na wysokich.


chyba odwrotnie!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 10:53:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Leo napisał(a):
enduro7777 napisał(a):
przerabiałem temat jeśli nie niezmienimy długości dolotu od przepustnicy do filtra będzie ok. każde wydłużęnie zmuli na niskich .skrócenie zmuli na wysokich.


chyba odwrotnie!


Tez mi sie wydaje ze odwrotnie.Ale dalej nie wiem no co zwrócic uwage.Prosze o pomoc,obiecuje ze potem rzetelnie przedstawie owoc mojej ewentualnej pracy.Chodzi mi o umiejscowienie BLOSA i przeplywomierza w tym kanale dolotowym.

I jeszcze jedno: czy jesli widniejące kolanko na tym zdieciu:

http://home.ec.rr.com/miktip/Engine88.jpg

zamienie lagodnym łukiem to będzie lepiej czy nie ma to znaczenia??

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 11:24:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Leo napisał(a):
enduro7777 napisał(a):
przerabiałem temat jeśli nie niezmienimy długości dolotu od przepustnicy do filtra będzie ok. każde wydłużęnie zmuli na niskich .skrócenie zmuli na wysokich.


chyba odwrotnie!

Napewno odwrotnie.

Filtr sportowy i gaz - to na 95% się nie sprawdzi a przynajmniej ja spotykałem się z sytuacją że takie wynalazki pogarszały osiągi a na dodatek silnik dostaje dużo więcej syfu bo te filtry są za żadkie

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 12:49:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kolejny "pionierski" pomysl poprawiania fabryki :): zajmij sie nauka i szukaniem lepszej pracy a nie drutowaniem auta zeby bylo taniej i szybciej

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 14:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Absolutnie nie chce poprawiac fabryki.Dlaczego nikt nie odpowie konkretnie na pytanie?Pisalem ze mam doszczetnie rozwalona puszke z napisem V6 i czytalem rowniez ze mozna ja zastapic guma z innego modelu (nie pamietam jakiego).
Rowniez nie upieram sie na wywalenie oryginalnego filtra i nie musze miec filtra sportowego,myslalem ze tak bedzie lepiej ale skoro nie to oczywista sprawa jest ze zostawie oryginalny.

Zadalem konkretne pytania i tylko prosze osoby ktore sie znaja na tym o odpowiedz.Chce wiedziec jak najwiecej zanim sie za to zabiore.

Czy odleglosc miedzy BLOSEM a przeplywomierzem ma znaczenie?I jak daleko maja byc zamontowane w stosunku do przepustnicy?Czy ma to znaczenie?
I w koncu czy jesli przerobie to kolanko na delikatny łuk to czy cos pomorze?

Moze pytania sa banalne ale dla mnie istotne bardzo.

Pozdrawiam

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 15:18:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Stary, jak chcesz miec dobrze to zalatw niezalatwialne czyli oryginalna puszke a nie z innego modelu. Zwykly gaz to wyjatkowe zlo w tym motorze, nie jest to tanie auto wiec teraz trzeba zaplacic za bledy z przeszlosci. Radze Ci tez nie zakladac stozka, te filtry przepuszczaja jednak zanieczyszczenia a nic poza lepszym soundem raczej nie uzyskasz.
A z BLOSem to moze oddaj auto w lapska kogos kto robil to wiele razy - tak bedzie lepiej dla wozu i Ciebie :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 16:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zwracam honor z tym skracaniem i wydłużaniem jest faktycznie odwrotnie.co do blosa to jak najbliżej przepustnicy ja mam tak: guma od k-jetronic (lekko w górę po skosie) potem blos. następnie 15 cm guma charmonijkowa ,przepływomierz. rura 10 cm i filtr powietrza walcowy od renault bez obudowy . chula żę aż miło zero strzelania dziur w obrotach,zamuleń .kręci bez problemów do czerwonego dalej nie sprawdzałem. max 230 w/g zegarów 0-100 -9sek średnie spalanie trasa miasto 13-14 l. przejechałem już 65 tyś km i nie widzę sensu pakowania sekwencji . znajomi mają i chodzi to porównywalnie co do osiągów tyle żę skarżą się na większe zużycie gazu.jedynym minuem blosa jest jego marżnięcie w niskich temp od - 15 w dół ale tylko występuje to na zimnym silniku.co do stożka miałem i wywaliłem w jego miejśce poszedł walcowy filtr od reno

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 16:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
enduro7777 wielkie dzieki!!!!! I oto chodzilo.Nie szukam zadnych rewelacji ani sensacji.Chce zrobic tak aby bylo dobrze.

Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam!!

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 16:35:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Jak już wszystko złożysz do kupy to zapodaj zdjęcie bo też chcę wywalić stożek ,a tak na marginesie szukam obudowy filtra do 2.8 jakby ktos miał zbędną to odkupie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2006 18:40:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jeszcze jedno przepływka jest od strony filtra płaska ale po drobnych modyfikacjach można zastosować flansze z rurą od obudowy filtra powietrza od sam cięż star pasuje prawie jak orginał przepływkę mam zamontowaną do półki przy kilichu amortyzatora za pomocą płaskownika.plusem blosa jest to żę beż względu na prędkość obrotową zapewnia stały linearny skład mieszanki.to wszystko jest opisane w temacie BLOS i to wszystko prawda

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 14:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Witam czy problemy o których piszecie apropo stozka (ze syfi itd) dotycza tylko silnków z zamontowanym gazem czy to samo sie dzieje przy benzynie.Bede wdzieczny za podpowiedz.I czy zamontowanie stozka daje dzwięk tj sssyykkk ? Pozdrawiam

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 14:47:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
stozek to wymysl do aut sportowych , wyczynowych a nie do codziennej jazdy i duzych przebiegow ... jezeli jestes w stanie myc , czyscic i kontrolowac stozek co 1000-2000 km to nie ma problemu ;) ale tak wlasnie to wyglada cos za cos a fakty sa takie ze nie zawsze taka operacja wychodzi na plus ...a syk to nie wiem o co Ci chodzi ale jezeli o efekt przy puszczaniu nogi z gazu to pomyliles parafie :P ... taki efekt jest mozliwy do uzyskania tylko w turbodoladowanych benzynach i to po zastosowaniu otwartego zaworu upustowego i nie ma to nic wspolnego z filtrem powietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 15:40:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Dzieki hans,a z tym sykiem to przeczytałem tu na forum w jakim poscie o filtrach stozkowych wiem ze syk wystepuje w turbo dlatego niedowiezałem. Ktoś tam pisał o jakims efekcie placebo i syku z pod maski po złozeniu stozka ale widocznie sie mylił. pozdro

_________________
Coupe 2,6 V6 ABC 96rok,
Zapraszam do odwiedzania www.audi80.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: