.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 18:08:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 - 2004 | pytanie o pneumatyczne zawieszenie
PostNapisane: 22.kwi.2006 10:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Witam

Pod koniec maja zamiarzam jachac po nowsze A8 3.0 lub 4.0 TDI
Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowego A8 2.5 TDI
Moje pytanie dotyczy pneumatycznego zawieszenie ktore wystepuje w nowych modelach ?
Czo to jest ? czy warto ? jaki sa koszty ewentualnej naprawy
Patrze na polskie drogi i zaczynam sie bac...

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 12:32:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2005 09:43:02
Posty: 83
Lokalizacja: torun
nie wiem jak w audi ale kuzyn ma w cytrynce i chwali sobie i to bardzo. komfort jazdy rewelacja. koledzy mają land cruiserach z 2005 roku i też super sie sprawuje
a tak na marginesie jak kaska na a8 jest to i na serwis starczy;)

_________________
Audi a4 2.5 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2006 08:05:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2006 22:35:43
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Auto: Audi A4 3.0 TDI
Ja bawilem sie troche tym zawieszeniem w A6 i naprawde fajna sprawa nie spodziewałem sie że aż tak fajnie to działa,regulacja z sport na comfort jest wyczuwalna i daje efekty bryka nie nurkuje nie kładzie sie na zakrętach, regulacja wysokości też dużo daje podnosi sie niby mało bo 3 cm ale to jest wystarczająco na polskie koleiny itd .To naprwade nie ściema a dobrze działający mechanizm .Co do kosztów napraw nie mam pojecia . Powodzenia :)

_________________
A4 Avant Quattro 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2006 15:56:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja mam 12-letnia sigme , auto ma ten "nieziemski bajer" i połozyło sie na glebie,(połozenie sport) koszty kosmiczne wielcy mechanicy rozkładaja rece, moze to jest dobre jak jest nowe , ale w kilku letnim aucie to koszmar, dodam ze jeden nowy amortyzator kosztuje ok 1000 euro, jeżeli chcesz troche tym pochulać to poszukaj tradycyjnych rozwiazań. Nie mniej jednak podzielam zdanie kolegów że to napewno przydatne , że jednym guzikiem mozna ustawić charakterystyke zawieszenia w kilka sekund.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 16:26:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2006 13:33:28
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Ja wiele dobrego słyszałem, acz jesli przestanie coś działać to koszty jak przy a8 :-)
ale popatrz na to z innej strony kupiłes tdi i chesz kupic tdi wiec te pienądze które zaoszczędziłes nie wydając na benzyne wydasz na bardziej zbożny cel jak padnie pneumatyka:-) czego nie życze

_________________
-----------
Hood'y

S8 2000r XII = 397 KM (tak już sobie zrobił porzedni własciciel ...) :-) co ja pocznę :-) szukam hamowni tak swoją droga do sprawdzenia pomimo jakis papierków z dokumentacją po niemiecku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: