.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 09:40:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 2,3 NF] nie odpala na gorącym silniku ????
PostNapisane: 14.lip.2006 08:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 16:05:51
Posty: 8
Witam szanownych forumowiczów !!!
Proszę o pomoc w sprawie mojego Audi C3 rok 1988 silnik 2,3 l oznaczenie silnika NF. Problem jest mianowicie taki że na zimnym silniku zapala idealnie, natomiast ja się mocno zagrzeje (temperatura powyżej 90 C) wtedy totalna klapa można kręcić rozrusznikiem ile wleżie a auto ani mru mru - nie chce odpalić. Wczoraj jednak na próbę jak był gorący odpiołem mu wtyczkę od dwupinowego czujnika temperatury (ten który znajduje się u góry tyż przy głowicy cylindrów, na dole wpiety jest 4 pinowy czujnik) i silnik normalnie zapalił, spróbowałem jeszcze kilka razy i było ok. Co jest więc przyczyna takiego stanu ?????. Sam czujnik czy są jeszcze jakieś inne możliwości. Proszę o podpowiedzi. Nadmieniam że mocno uciążliwe jest przy każdym zapalaniu latać pod maskę i odpinać czujnik . Pozdrawiam i czekam na uwagii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 09:29:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Winę może ponosić czujnik, który odpinasz, a także tak jak było u mnie przelewanie się auta spowodowane zużyciem wtryskiwaczy.

Sprawdź czujnik, jak to nie pomoże pomyśl nad świeższymi wtryskiwaczami.

pozdrawiam

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: rozwiązanie problemu
PostNapisane: 14.lip.2006 12:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 16:05:51
Posty: 8
UF i już po problemie !!!. Dziękuję za wszystkie sugestie.
A teraz opiszę co było prawdziwą przyczyną. Odpiołem czujnik, przemierzyłem jego rezystancje i wartości okazały się zgodne z katalogowymi - tym samym problem czujnika odpada. Nastepnie zacząłem sprawdzać cały dolot powietrza do silnika, wszystkie połączenia okazały się szcelne więc dalej kopię i tu niespodiznaka !!!! zauważyłem pęknięty wąż odmy silnika tuż przy nasadzie do skrzyni korbowej, szybka wymiana węża (założyłem jakiś tam od zetora, bo orginał koszyuje około 250 zł) odpalam sprawdzam i sukces wszystko gra. Poczekałem ąz silnik osiągnie temperaturę 90 C wyłączam i zapalam wszystko działa ok. tak więc temat rozwiązany winny - dziurawy wąż odmy silnika !!!!!. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: