.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 09:38:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 (C4) 2.5TDI] Problemy ze zbieżnością.
PostNapisane: 14.lip.2006 10:45:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Witam. Tak jak w temacie. Kolega ma problem ze zbieżnością w swojej A6. Mechanik powiedział że w tym modelu z tym silnikiem to jest częsty przypadek i zaczął tłumaczyć dlaczego, że silnik jest duży i ciężki i po prostu karoseria nie wytrzymuję czy coś takiego i że pomoże w tym przypadku tylko rozpórka. Czy to prawda?? Jak tak to gdzie taką rozpórkę można kupić, w jakiej cenie?? Najlepiej jakby to była wysyłka, albo w lubelskim wojewódzctwie. Dzięki za pomoc

PZDR

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 10:59:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Napisz jeszcze co to znaczy PROBLEMY ZE ZBIERZNOŚCIĄ
Chodzi o to że auto ciągnie na jedną strone???
Bo jak tak to ja to miałem w 100 c4 TDI i w A6 c4 TDI i zawsze okazywało się że to nie wina zbierzności tylko zużytych klocków. jedna strona (klocek tarł o tarczę) była przychamowywana. Powymieniałem wszystko co się dało ustawiałem w kilku zakładach i zawsze efekt był mizerny. Aż do wymiany kocków.
Niech zobaczy czy mu się jedna strona bardziej nie nagrzewa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 11:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Chodzi o to że jak jedzie to nie jest nawet odczuwalne ale jak sprawdzil na jakimś urządzeniu do mierzenia zbieżności, to jedna strona była dobra a druga było napisane 5 (nie wiem co to znaczy) a mechanik mówil że norma to maks. 1. Gdy wzięli na kanał okazało się że z tej właśnie strony opona od wewnętrznej strony jest "ścięta".

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 13:49:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
davidos88 napisał(a):
Chodzi o to że jak jedzie to nie jest nawet odczuwalne ale jak sprawdzil na jakimś urządzeniu do mierzenia zbieżności, to jedna strona była dobra a druga było napisane 5 (nie wiem co to znaczy) a mechanik mówil że norma to maks. 1. Gdy wzięli na kanał okazało się że z tej właśnie strony opona od wewnętrznej strony jest "ścięta".


Prawdopodobnie odczytywał stopnie rozchylenia zbierzności.A filozofie typu rozpurki do nadwozia niech wsadzi między kśiążki.To nie jest SKODA FAVORIT :!!: A pomyślał nad sprawdzeniem kąta pochylenia zwrotnicy :?: Może to jest przyczyną zdzierania opon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 14:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Auto jest po dzwonku, chodzi o to ze z jednej strony kolo jest blizej albo dalej i zbieznosc sie dobrze nie ustawi a niech mechanik nie mowi ze te auta tak maja , mozna to skorygowac ale potrzeba troche czasu i checi. Rozporki zaklada sie do auta malych ktore maja miekka karoserie albo do takich ktorymi smigasz po 300km/h i sa ciezkie

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 16:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Aha, tylko chyba nie będę mu pisał, że jego autko po dzwonku jest :P
Czyli mówicie, że rozpórka nic nie pomoże :zly: Nie wiem po prostu chciałem mu pomóc, a tak nawiasem to tą zbieżność tak mierzył że jechał samochodem wolno i na odcinku 3m na takim urządzeniu puszczał kierownice i pokazywało na monitorku że z prawej strony jest właśnie 5. Nie wiem po co to napisałem ale zawsze to może coś pomoże. Dzięki za odpowiedzi.

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 20:02:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wiesz co on musi sprawdzic zbieznosc ale na laserowym ustawieniu inaczej nie bedzie wiedzial co ma zle. To ze zdziera sie od wewnatrz opona moze byc tez zle ustawione pochylenie zwrotnicy i kolo ucieka na zewnatrz a to sie ustawia tymi 3 srubami na kielichu u gory , niech sobie przestawi tak aby kolumna u gory byla blizej zewnatrz a oddalona od silnika i jezdzi tak i radzilbym wymienic dolne wahacze bo pewnie tez wyrobione

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2006 22:33:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
O to chodzi że jak wzięli autkoo na taką maszynę co tak koła śmiesznie się ruszają to kielichy się trochę ruszały i podnosiły o ok1cm a mechanik powiedział że nie mogą się ruszać i podnosić.

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: