Zacznij od kodów błyskowych - Do tego silnika nie podpina się kompa tylko diodę, Jak to wykonać to są gdzieś posty na tym forum z obrazkami z elsy, ewentualnie jest to opisane w książce Dietera korpa - sam naprawiam Audi 80 - link do niej jest gdzieś kilkanaście postów poniżej. To co opisałeś wygląda mi na problemy z ustaleniem składu mieszanki przez KE III Jetronic Steuergerat - komputer sterujący mieszanką. Poza testem kodów błyskowych sprawdź działanie sondy lambda - powinna reagować zmianą napięcia na ruch przepustnicy, Sprawdź szczelność dolotu - wszystkie węźe gumowe oraz odpowietrzenie skrzyni korbowej. Dalej działanie silniczka krokowego - czy szybko i sprawnie się otwiera i zamyka. No i jeszcze stan przewodów WN oraz kopułki i palca rozdzielacza.
A najważniejszym elementem do sprawdzenia jest rozdzielacz paliwa z przepływomierzem powietrza - jak zdejmiesz prowadnicę ssącą (to ta duża czarna guma) to zobaczysz taką klapkę, która powinna swobodnie podnosić się i opadać. W najniższym położeniu ma być 2mm poniżej krawędzi otworu w którym siedzi.
_________________ Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r. Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r. Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r. Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.
|