.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 03:56:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 All] rozbieranie kierownicy
PostNapisane: 18.lip.2006 21:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
WITAM!
Mam problem z kierownicą - model z rocznika 94 4 ramienny bez poduszki.
Przy regeneracji stacyjki magik mieszał coś z kierownicą, tak że teraz jedno z ramion środka kierownicy (część ruchoma, klakson)nie przylega do pozostałej części kierownicy.
Chcę to poprawić, zdejmowałem zaślepkę ze środka kierownicy (z logo Audi) że mogę odkręcić kierownicę ale wydaje mi się, że nie ma sensu ją odkręcać, a nie wiem jak się zdejmuje resztę części środkowej kierownicy.
Czy mam to robić na "wygwałt" czy jest jakiś "myk", a może nie da rady rozdzielić kierownicy poza zaślepką środkową?
Będę wdzięczny za pomoc.

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:13:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie wiem co to za kierę masz z zaślepką cztero ramienną, ale raczj po prostu przyciśnij mocniej i się zatrzaśnie.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:26:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
Kierownica jest czteroramienna, a zaślepka środkowa okrągła i z tym nie ma problemu, ale aby zadziałał klakson to naciska się środek i część ruchoma, którą się naciska zachodzi na ramiona kierownicy - dlatego piszę, że jest też czteroramienna.
Mam problem z demontażem środka, a dociskanie ramienia, które odstaje nic nie daje.

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 22:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 20:30:52
Posty: 41
Lokalizacja: Śląsk,Sosnowiec
poprostu trzeba mocno szarpnąć, tam są 4-y zatrzaski , po jednym na każdym ramieniu
jeżeli jedno z ramion odstaje bardziej niż reszta to spróbuj najpierw je docisnąć-trzeba użyć trochę siły, jeżeli nie masz połamanego klipu to klakson(środek kierownicy) wskoczy na swoje miejsce
w przeciwnym wypadku trzeba zdemontować środek kiery i pozostaje odkręcenie zatrzasku i klejenie bo nie są one dostępne jako części zamienne w ASO (wiem bo to już przerabiałem) :peace:

_________________
B4 ('93)ABT+LPG
A6 ('98) AFB Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: